۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۵۹۴۶
مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد:

بايد فضاي دانشگاه براي مطالبه‌گري دانشجويان باز شود

دانشجو آرمان‌خواه و عدالت‌طلب است و بايد فضا برايش آماده باشد تا اين مسير را به خوبي طي کند، نبايد بگذاريم روحيه مطالبه‌گري را دشمن از ما بگيرد.
بايد فضاي دانشگاه براي مطالبه‌گري دانشجويان باز شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتید برتر، حجت‌الاسلام حمزه در مراسم روز دانشجوي دانشگاه شهرکرد ضمن گراميداشت اين روز گفت: روز ۱۶ آذر نماد استکبارستيزي است و ۶۲ سال پيش در دانشگاه تهران دانشجويان مبارز با تمام سلطه مي‌خواستند به نظام سلطه "نه" بگويند، که مي‌توان گفت نه‌گويي به سلطه‌گران از سال ۱۳۳۲ شروع شد.

وي افزود: دانشجو موتور محرکه نظام است، اگر دانشجو خواب بماند در حقيقت جامعه خواب مانده است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد تصريح کرد: يک دانشجوي ايراني بايد در کنار علم و دانش، سياست راهم بداند و اين موضوعي است که مقام معظم رهبري بر آن تاکيد کرده است به طوري که فرمودند: دانشجو بايد اهل بصيرت سياسي باشد و به موقع تشخيص دهد.

حمزه خاطرنشان کرد: دانشجو آرمان‌خواه و عدالت‌طلب است و بايد فضا برايش آماده باشد تا اين مسير را به خوبي طي کند، نبايد بگذاريم روحيه مطالبه‌گري را دشمن از ما بگيرد.

وي تاکيد کرد: در کلاس درس و دانشکده‌ها بايد ارزش‌هاي اسلامي حاکم باشد و همه بايد تلاش کنيم فضاي دانشگاه يک فضاي معنوي شود و کنار آن علم و دانش را نيز پيش ببريم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۶:۲۳

29 Dec 2019