۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۳۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجهیز ناوگان راهداری چهارمحال و بختیاری به سامانه موقعیت‌یاب GPS

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور افزایش ضریب بهره وری و ساماندهی هر چه بهتر ناوگان راهداری ،این ناوگان مجهز به سامانه موقعیت یاب GPS شدند.
تجهیز ناوگان راهداری چهارمحال و بختیاری به سامانه موقعیت‌یاب GPS
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به‌منظور افزایش ضریب بهره‌وری و ساماندهی هرچه بهتر ناوگان راهداری استان، طرح تجهیز ماشین آلات و خودروهای این اداره کل به سامانه موقعیت یاب GPS اجرا شده است.

وی افزود: طی بازه زمانی یک ساله‌ای، طرح تجهیز ناوگان راهداری و خودرویی این اداره کل اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جمشیدی از ویژگی‌های سامانه موقعیت‌یاب GPS منصوب بر ماشین آلات و خودروهای این اداره کل به تعیین دقیق موقعیت مکانی، سرعت وسیله نقلیه، میزان کارکرد اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به تعیین دقیق میزان سوخت مصرفی، ثبت دفعات استارت خودرو و… اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تمهیدات به عمل آمده، ارتقاء همگام ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ناوگان راهداری در اولویت برنامه‌های سازمان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران جاده‌ای در سایه بروز رسانی ادوات و امکانات میسر است که این مهم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۴:۵۱

27 Dec 2019