23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> 20 پايگاه جشن نيکوکاري در اردل راه اندازي مي شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۱۱۷۵
مدير کميته امداد اردل خبر داد:

20 پايگاه جشن نيکوکاري در اردل راه اندازي مي شود

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردل از برپايي 20 پايگاه ثابت و سيار جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در جشن نيکوکاري امسال در اين شهرستان خبر داد.
20 پايگاه جشن نيکوکاري در اردل راه اندازي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل با بيان اينکه احسان و نيکوکاري در بين ايرانيان به سنتي حسنه و نيکو تبديل شده است گفت: در قرآن‌کريم، احاديث اهل‌بيت، پيامبران و معصومين (ع) مردم به سوي انجام امور خير و نيکو هدايت شده‌اند و در اين زمينه نيز بشارت‌هاي زيادي داده شده است.

موسايي، مردم شهرستان اردل را افرادي خيرانديش و نيکوکار دانست که در انجام کار نيک و پسنديده از يکديگر سبقت مي‌گيرند و افزود: همه ساله در آستانه بهار طبيعت و آغاز سال نو با برپايي جشن احسان و نيکوکاري شاهد حضور پرشور مردم کشورمان هستيم تا با شکوه و عظمت حضور يکپارچه خود افتخاري ديگر مي‌آفرينند.

وي با اشاره به اينکه جشن احسان و نيکوکاري با رويکرد فرهنگ‌سازي انفاق و نيکوکاري در بين اقشار مختلف جامعه به ويژه نوجوانان و جوانان انجام مي‌شود، گفت: امسال اين جشن با شعار اکرام فاطمي و شور نيکوکاري برگزار مي‌شود.

وي متذکر شد: هفته احسان و نيکوکاري از ۹ اسفند تا ۱۵ اسفند ماه امسال به همراه نواختن زنگ جشن نيکوکاري در سطح مدارس اين شهرستان برگزار مي‌شود که زنگ نيکوکاري روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه با حضور مسئولان به صدا درمي‌آيد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل از برپايي پايگاه‌هاي ثابت و سيار جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي از سوي ستاد احسان و نيکوکاري اين شهرستان خبر داد و افزود: ۴ پايگاه ثابت و ۱۶ پايگاه سيار به جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در سطح شهرستان اردل مي‌پردازند.

وي يادآور شد: جشن نيکوکاري با همکاري فرمانداري ، اداره آموزش و پرورش، نيروي مقاومت بسيج و پايگاه‌هاي بسيج محلات اين شهرستان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۳:۰۹

19 Jan 2020