۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۲۰۶۵
سفير سابق ايران در برزيل:

شما دانشجويان و بسيجيان، جهادگراني براي اصلاح ضعف اقتصادي خواهيد بود

سفیر سابق ایران در برزیل گفت:کسي مي تواند به سمت اقدام و عمل برود که روحيه جهادي و بسيج داشته باشد و شما دانشجويان و بسيجيان، جهادگراني براي اصلاح ضعف اقتصادي خواهيد بود.
شما دانشجويان و بسيجيان، جهادگراني براي اصلاح ضعف اقتصادي خواهيد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، مراسمي به مناسبت گراميداشت روز دانشجو توسط مسئولان سه پرديس دانشگاه فرهنگيان شهرکرد در سالن فرهنگيان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر شاطرزاده (سفير سابق ايران در برزيل، هيئت علمي دانشگاه، مدير عامل شرکت فنآوري انرژي پاک) سخنراني کرد.

بخشي از اين مراسم اختصاص به سخنراني دکتر شاطرزاده داشت.

شاطرزاده در سخنراني خود مروري بر حوادث شانزده آذر و عوامل وقوع اين روز تاريخ ساز، در دوران وزارت دکتر مصدق و شورش دانشگاهيان عليه اقدامات شاه ملعون را داشت و اذعان نمود، اين ويژگي دانشجويان جوان هر کشوري است که به خاطر سرشت ظلم ستيزي خود، در برابر دولت هاي ستمگر مقاومت کند و اين يکي از رسالت هاي دانشجويان است.

وی هم چنين عنوان کرد: که هم اکنون هم تکاليفي بر گردن دانشجويان است و آن مقابله با تحريم ها و تهاجم فرهنگي و اقتصادي آمريکاست.

هم اکنون مبارزه ما، به گفته مقام عظماي ولايت، مبارزه اي است در صحنه اقتصادي؛ و شما دانشجويان بايد به سمت اقتصاد پيشرو و مولد و برون گرا برويد.

در پايان سخنراني اضافه کرد: کسي مي تواند به سمت اقدام و عمل برود که روحيه جهادي و بسيج داشته باشد و شما دانشجويان و بسيجيان، جهادگراني براي اصلاح ضعف اقتصادي خواهيد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۴:۰۵

10 Feb 2020