۰
plusresetminus
امام جمعه شهر فارسان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع مردم آذربايجان افزود: يکي از اساسي ترين راهکارها در اقتصاد مقاومتي و سر و سامان دادن به اقتصاد کشور حمايت از توليدات داخلي است.
يکي از اساسي ترين راهکارها در اقتصاد مقاومتي و سر و سامان دادن به اقتصاد کشور حمايت از توليدات داخلي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع مردم آذربايجان افزود: يکي از اساسي ترين راهکارها در اقتصاد مقاومتي و سر و سامان دادن به اقتصاد کشور حمايت از توليدات داخلي است.

وي تصريح کرد: مسئولين ما با رفع گره ها و مشکلات توليد و مساعدت هاي بانکي ، تشويق آنها ، تبليغ و فرهنگ سازي مصرف توليدات داخلي زمينه را براي رونق اقتصاد داخلي فراهم کنند.

وي اظهار کرد: ما هم با تهيه کالاهاي داخلي و پرهيز و اسراف به اين امر بزرگ کمک کنيم و وضعيت زندگي ايده آل مردم با پيگيري و بررسي زندگي مردم و در دسترس قرار دادن آسان کالا هاي مورد نياز مردم و هم چنين با نظارت بر بازار و قيمت کالاها و ايجاد اشتغال ، رفع بيکاري و برطرف کردن تبعيض بين طبقات جامعه يک زندگي آسان و شيرين براي مردم ايجاد کنيم.

خطيب جمعه فارسان در ادامه به مناسبت روز روحانيت و دفاع مقدس افزود: طلاب و روحانيت امروز وارث علماي بزرگ در طول تاريخ تشيع و نيز وارث بيش از چهار هزار شهيد روحاني دفاع مقدس هستند که موجبات اعتماد مردم به اين قشر را فراهم کردند لذا هم روحانيت ما در حال حاضر قدر اين سرمايه اعتماد اقشار مختلف مردم را بدانند که خدشه دار نشوند و هم مردم ما و نسل جوان ما قدر دان تلاشهاي هزار و چهارصد ساله روحانيت شيعه و حوزه هاي علميه خواهند بود و نتيجه آن نظام مقتدر و داراي امنيت امروز ماست.

انتهای پیام/1020ج/ 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۴:۴۱

9 Feb 2020