۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۳۰۶۵

اهالي دهکده قارچ استان چهارمحال و بختياري ناراحت از محروميت روستايشان

روستاي قلعه ممکا يا همان دهکده قارچ استان چهارمحال و بختیاری از بسياري زير ساخت ها محروم است.
اهالي دهکده قارچ استان چهارمحال و بختياري ناراحت از محروميت روستايشان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار جمعي از مردم روستاي قلعه ممکا، یکی از مهمترين مشکل قلعه ممکا را فقدان مقطع راهنمايي و دبيرستان براي دانش آموزان پسر و دختر اين روستا عنوان نمودند.


يکي از اهالي که خود را برادر دومين شهيد استان در سال هاي دفاع مقدس معرفي می کند به خبر نگار کيار بيدار می گوید: علي رغم جمعيت بالاي روستاي قلعه ممکا و تعداد زياد دانش آموزان آن، متاسفانه دانش آموزان اين روستا پس از اتمام دوران دبستان و ابتدايي بايد براي ادامه تحصيل راهي شهرهاي گهرو يا بلداجي شوند.

آقاي نادري گفت: شايد این مساله براي پسران روستا مساله مهمي نباشد اما فقدان مدرسه راهنمايي و دبيرستان دخترانه در روستا دغدغه اصلي خانواده هايي است که دانش آموز دختر دارند.
 

تعدادي از دانش آموزان پسر اين روستا نیز از وجود مشکلاتي در روستايشان همچون فقدان مکاني مناسب براي ورزش، مدارسي قديمي و نبود مقطع راهنمايي و دبيرستان ابراز ناراحتي کردند.

جواني از اهالي روستاي قلعه ممکا نيز خواستار توجه بيشتر مسئولان به روستاهايي شد که بدون هر گونه هزينه اي براي دولت، اهالي آن روستا ها آستين بالا زده اند و کار و اشتغال را در اين روستا رونق داده اند.

وی در ادامه افزود: شايسته نيست روستايی که از آن به عنوان قطب توليد قارچ استان چهارمحال و بختیاری ياد مي شود از وجود آسفالت در کوچه ها و خيابان هايش بي بهره باشد يا مردم از کمبود مدرسه رنج ببرند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۶:۵۳

29 Dec 2019