۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۲۹۰۰۵
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن؛

دغدغه امروز سازمان تبليغات، آنلاين بودن است

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن، آنلاين و به روز بودن سازمان تبليغات را يکي از دغدغه هاي امروزي دانست و گفت: با راه يافتن شبکه هاي اجتماعي و نفوذ اينترنت در بين مردم، سازمان براي به روز بودن تلاش ميکند.
دغدغه امروز سازمان تبليغات، آنلاين بودن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، حجت‌الاسلام مجيد الهيان در نشست خبري با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بروجن، اظهار داشت: سازمان تبليغات اسلامي يکي از ارگان‌هايي تبليغي است که در سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خميني (ره) با هدف اعتلاي فرهنگ ناب محمدي و اسلام تاسيس شد.

حجت‌الاسلام الهيان با بيان اين که سازمان تبليغات چهار وظيفه اصلي و ۴۴ ماموريت فرعي را دنبال مي‌کند، افزود: ترويج قرآن در جامعه، اعزام مبلغ، مبلغين و مبلغات متخصص و عمومي، ساماندهي تشکل‌هاي ديني و مذهبي و تبليغ امور ديني در قالب گفتمان‌هاي ديني و جلسات از وظايف اصلي اين ارگان به شمار مي‌ورد.

الهيان با اشاره به اين که در طول سال ۷۰۰ روحاني به شهرستان بروجن اعزام مي‌شوند و در ايام مختلف مشغول تبليغات ديني هستند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۱۰ روحاني در نقاط مختلف شهرستان مشغول فعاليت هستند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن در ادامه با بيان اين که تمام هيئات مذهبي و کانون هاي فرهنگي هنري زير نظر تبليغات فعاليت مي کنند، گفت: در بروجن ۲۵۳ هيئت مذهبي در طول سال و ايام محرم و ماه رمضان فعاليت مي کنند.

حجت الاسلام الهيان همچنين از برگزاري ۷ هزار جلسه هيئات مذهبي در طول سال در مساجد و شهرستان توسط روحانيون اعزامي خبر داد.

الهيان از اعزام ۶۲۱ نفر مبلغ و مبلغه در مناسب هاي مختلف سال گذشته سخن گفت و اظهار داشت: در مراسم اعتکاف سال گذشته يک هزار و ۷۹۰ نفر در مساجد شهرستان بروجن معتکف شدند.

حجت الاسلام الهيان تصريح کرد: در مراسم اعتکاف امسال دو هزار و ۴۵۳ نفر در ۲۵ مسجد شهرستان بروجن معتکف شدند که نشان از ۳۰ درصد افزايش نسبت به سال گذشته دارد.

وي همچنين از برگزاري طرح اوقات فراغت با حضور بيش از يک هزار نفر از نوجوانان و جوانان در سال گذشته اين شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان بروجن ۲۵ خانه عالم احداث شده که هفت باب دولتي، هفت باب به صورت مشارکتي و ۱۱ باب ديگر توسط مردم ساخته شده است.

الهيان در ادامه ترويج و توسعه مدارس معارف، همکاري و هماهنگي در برگزاري مراسمات ملي، ساماندهي هيئات و تشکيل شوراي هيئات مذهبي، حمايت سخت افزار و نرم افزار هيئت هاي مذهبي، تاسيس، ساماندهي و سطح بندي کانوان مداحان، تشکيل اطاق فکر براي بانوان فرهيخته، آموزش هاي ضمن خدمت براي روحانيون و راه اندازي سامانه سمتا و طوبي براي ثبت نام مبلغان و ثبت و شناسنامه دار شدن تمام هئيات مذهبي، کانون هاي فرهنگي، خانه هاي قرآني و مداحان را از جمله فعاليت هاي سازمان تبليغات در اين شهرستان بر شمرد.

حجت الاسلام الهيان، آنلاين و به روز بودن سازمان تبليغات را يکي از دغدغه هاي امروزي دانست و گفت: با راه يافتن شبکه هاي اجتماعي و نفوذ اينترنت در بين مردم، سازمان براي به روز بودن تلاش ميکند.

وي گفت: تلاش مي کنيم مردم در هر مکاني که هستند روحانيون هم حضور يابند و شبهات مردم را برطرف نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۴۷

26 Dec 2019