۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۵۶۹۵
مدیرکل آموزش و پروش استان خبر داد

بازدید مستمر و دقیق از مدارس چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید

بازدید مستمر و دقیق از مدارس، توجیه مدیران مدارس، توجیه نیروهای خدماتی و مساعدت های مردمی از اولویت های پروژه مهر ۹۳ آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
بازدید مستمر و دقیق از مدارس چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا کریمیان در نشست ستاد پروژه مهر ۹۳ ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای تمام دست اندرکاران ستاد پروژه مهر ۹۲، اظهار کرد: در سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید از همه ظرفیت های آموزش و پرورش استان و سایر برای بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه مهر ۹۳ در وزارتخانه جایگاه بلندی دارد، افزود: استان چهارمحال وبختیاری در سال گذشته رتبه عالی را در پروژه مهر کسب کرد و امسال تلاش ما باید براین باشد که جایگاه و رتبه خود را در سطح کشور حفظ کنیم.

کریمیان با بیان اینکه روز اول مهرماه، روز ملی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: تبیین فعالیت‌های آموزش و پرورش در پروژه مهر ۹۳ بایستی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان در سراسر استان به خوبی انجام شده است، گفت: نظارت کاملی بر ثبت نام دانش آموزان از دوره پیش دبستانی تا متوسطه دوم انجام شده است.

کریمیان اظهار داشت: مجموعه فعالیت های پروژه مهر ۹۳ از ۱۵ تیرماه شروع می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی بازدید مستمر و دقیق از مدارس، توجیه مدیران مدارس، توجیه نیروهای خدماتی و مساعدت های مردمی را از اولویت های پروژه مهر ۹۳ آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برای برنامه ریزی همه فعالیت های بازگشایی مدارس، ستاد پروژه مهر ۹۳ براساس پنج محور سازماندهی، تعمیر وتجهیز، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و توجیه و تبلیغ تشکیل می شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۵۸

8 Feb 2020