۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۱۸۶۶۵
جانشین دبیر ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر استان:

راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

همزمان با آخرین روز هفته امربه معروف و نهی از منکر،‌ راهپیمایی امر به معروف بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.
راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، سیف‌الله مطلبی اظهار داشت: فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر که یادگار ماندگان عاشورا و محرم حسینی است، یکی از راه های اساسی در نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی در جامعه است.

مطلبی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، گفت: هرچه داریم از عاشورا و محرم و صفر است و امربه معروف و نهی از منکر ضمانت اجرای احکام اسلامی و شعائر دینی و مذهبی در جامعه می باشد.

وی، یادآور شد: همزمان با آخرین روز از هفته امربه معروف و نهی از منکر، راهپمایی سراسری بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان برگزار می شود و بیانیه ستاد های امربه معروف و نهی از منکر در پایان راهپیمایی قرائت خواهد شد.

مطلبی، هدف از برگزاری این راهپیمایی را تجدید میثاق مؤمنین و نمازگزاران جمعه، با بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عنوان کرد و گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار و با قرائت بیانیه پایان خواهد یافت.

انتهای پیام / خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۲:۵۹

15 Feb 2020