۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۹۵
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مجمع جوانان انقلابی استان بسترساز استفاده از ظرفیت جوانان است

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع جوانان انقلابی استان بستری است برای به فعلیت رساندن توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی که جوانان استان دارند.
مجمع جوانان انقلابی استان بسترساز استفاده از ظرفیت جوانان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجمع جوانان انقلابی چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از جوانان استان رسما اعلام موجودیت کرد در این مراسم مراد کاظمی دبیر مجمع اصولگرایان استان ضمن تشریح اهداف تشکیل این مجمع اظهار کرد: از اهداف تشکیل این مجمع می‌توان به مهیا کردن منابع انسانی برای آینده نظام، استفاده از توان و ظرفیت جوانان در بهبود جامعه، کاهش خطاها و اشتباهات در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها و همچنین بهره‌مندی از برکات کار گروهی و تشکیلاتی که ریشه قرآنی دارد یاد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: مجمع جوانان انقلابی استان بستری است برای به فعلیت رساندن توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی که جوانان استان دارند.

در ادامه مومنی دبیرکمیته اقشار جبهه مردمی استان ضمن اشاره به اهداف تشکیل جمنا گفت: امروز اعتماد مردم به مسئولین کم شده است و همچنین رهبر معظم انقلاب دعوت به انقلابیگری فرمودند، بنابراین باید جوانان در این حیطه وارد شوند.

وی افزود: امروز اولین اولویت جامعه اقتصاد و اشتغال جوانان است که باید به دست جوانان حل شود، حرکت جمنا حرکتی به سمت حل مشکلات مردم است که کار مردمی و کار برای مردم با ارزش و با فضیلت است.

در پایان نسبت به ارکان و بخش‌های مختلف مجمع جوانان انقلابی استان همفکری و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۴۳

2 Jan 2020