۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۶۶۷۵
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کيار:

مهلت ارسال آثار عکاسان به اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري تا 27 دي‌ماه تمديد شد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از تمديد مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به اولين جشنواره استاني عکاسي عکس چهارمحال و بختياري خبر داد.
مهلت ارسال آثار عکاسان به اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري تا 27 دي‌ماه تمديد شد
به گزارش جهانبین نیوز سيد يدالله حسيني در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري با استقبال خوب هنرمندان عکاس در دو سطح آماتور و حرفه‌اي مواجه شد و اغلب هنرمندان صاحب اثر با ارسال آثار خود به دبيرخانه در اين جشنواره حضور يافتند.

وي افزود: از زمان آغاز فراخوان تاکنون بيش از ۲۰۰ اثر فاخر در موضوعات جشنواره به دبيرخانه اين جشنواره رسيده است.

حسيني در ادامه گفت: پيش از اين آخرين مهلت ارسال آثار هنرمندان ۲۰ دی‌ماه اعلام شد که با توجه به تعداد آثار رسيده به دبيرخانه در آخرين ساعات روز ۲۰ دي آخرين مهلت ارسال آثار از ۲۰ دي‌ماه به ۲۷ دي‌ماه افزايش يافت تا تعداد بيشتري از هنرمندان با ارسال تصاوير زيبا و درخور تقدير در اين جشنواره حضور يابند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار فراخوان اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري در ۳ موضوع جاذبه‌هاي طبيعي استان چهارمحال و بختياري، آداب و رسوم محلي و طبيعت با محوريت آسيب‌شناسي منتشر شد.

دبيرخانه اين جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار و مراسم اختتاميه و معرفي آثار برطرف و شايسته تقدير در شهر شلمزار مرکز شهرستان کيار برگزار مي‌گردد.

پوستر جشنواره
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۵۵

3 Jan 2020