۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۷۶۶۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

برپایی چادر در محدوده پل زمان‌خان ممنوع است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اعلام ممنوعیت برای برپایی چادر در محدوده پل زمان‌خان خبر داد.
برپایی چادر در محدوده پل زمان‌خان ممنوع است
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تجربه ثابت کرده در 6 ماهه نخست سال فروش با رکود مواجه است و از همین‌رو بهتر است اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان متولی بازارچه دائمی گردشگری انتخاب شود تا بتواند در دوره رکود این بازارچه را حمایت کند.

وی به مکتوب کردن انتظارات از مناطق گردشگری مانند نظافت این مناطق، نرخ‌ها و تعرفه‌ها، امکانات در مجموعه موردنظر و... اشاره و اضافه کرد: نگرانی‌های زیادی در خصوص پل زمان‌خان وجود داشت اما تلاش کردیم امسال دیگر مشکلات را رفع کرده و امکانات لازم را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم.

عسگری از اعلام ممنوعیت برای برپایی چادر در محدوده پل زمان‌خان خبر داد و خاطرنشان کرد: ورودی هر فرد برای ورود به این تفرجگاه 10 هزار ریال، ورودی پارکینگ 5 هزار ریال است که با توقف بیش از دو ساعت در پارکینگ مبلغ مورد نظر افزایش می‌یابد و از فروردین 95 اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعرفه‌ها در آبشار شیخ علی‌خان 25 هزار ریال برای هر خودرو سواری است افزود: این درحالی است که در منطقه گردشگری دیمه هم تنها از خودروهای سواری ورودی دریافت می‌شود که معادل 30 هزار ریال برای هر خودرو بوده و اگر زمان توقف بیش از دو ساعت باشد به ازای هر یک ساعت 3 هزار ریال افزایش خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باغ‌های گردشگری  سامان صرفا باغ‌ گردشگری هستند و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می‌کنند پس اجازه هیچ‌گونه تغییر کاربری یا ساخت و ساز در آن‌ها داده نمی‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام /1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۳۸

26 Dec 2019