۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۱۶۵۹۵
مدیر کمیته امداد شهرستان شهرکرد

پیش بینی جمع آوری یک میلیارد ریالی زکات فطره

به منظور جمع آوری زکات فطره 290پایگاه جمع آوری زکات در شهرستان شهرکرد آمادگی لازم را جهت دریافت فطره دارند.
پیش بینی جمع آوری یک میلیارد ریالی زکات فطره
نجفعلی حیدری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز بعد از تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با اشاره به پرداخت فطریه گفت: به منظور جمع آوری زکات فطره 290پایگاه جمع آوری زکات در شهرستان شهرکرد آمادگی لازم را جهت دریافت فطره دارند.

حیدری زکات فطره در سال گذشته را بیش از ۵۰میلیون تومان عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود در سال جاری بیش از ۱میلیارد ریال از سوی مردم جهت کمک به نیازمندان جمع آوری شود.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری می توانند بعد از شناسایی خانواده های نیازمند زکات جمع آوری شده را تحت نظر کمیته امداد به آن ها پرداخت کنند این درحالی است که در سال های گذشته کمیته امداد خود به تقسیم کردن زکات می پرداخت.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرکرد با آرزوی توفیق قبولی عبادات مردم در این ماه عزیز خاطر نشان شد: حضور مردم در نماز عید فطر نشان دهنده اتحاد بین مسلمانان است.

حیدری دادن زکات به نیازمندان را نشان دهنده همدردی و اتحاد بین مسلمان دانست و اذعان کرد: در این چند روز که شاهد نسل کشی مردم بی گناه غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیسم هستیم می توان با حضور خود در نماز عید سعید فطر اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۵۲

14 Feb 2020