۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۵۵۰۵
رییس اداره آبفار شهرستان لردگان :

انتقال آب از رودخانه ارمند به قسمتی از دهستان ارمند

مهندس محمودی گفت: مهمترین برنامه های آبفار، رفع مشکل فرسودگی شبکه های آب و آلودگی آبها است .
انتقال آب از رودخانه ارمند به قسمتی از دهستان ارمند
به گزارش جهان بین به نقل از سلام لردگان، شهبازی بخشدار مرکزی به برخی از مشکلات روستاهای این بخش اشاره نمود: روستاهای این بخش نیاز به توسعه سیاسی، تبدیل شدن دهستانهای ریگ و ارمند به بخش، تبدیل و گسترش مراکز بهداشتی ریگ و ارمند به درمانگاه، لزوم احداث مدارس شبانه روزی و سالنهای ورزشی در مراکز دهستانها را مطرح نمودند.

مهندس محمودیان مدیر کل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری خواستار همکاری همه دستگاههای دولتی با دهیاران جهت مرتفع نمودن مسائل روستاها شدند.

وی از دهیاران خواست تا در شناسایی مشکلات روستاها، داشتن برنامه و سند توسعه کوتاه مدت و بلند مدت جهت عمران و آبادانی روستا را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل دفتر روستایی استانداری تشکیل جلسه کمیسیون حفاری، قبل از هرگونه حفاری توسط دستگاههای دولتی و اخذ ضمانت از دستگاهها جهت پرداخت خسارت را الزامی دانست.

مرتضی امیری، یوسف محمودیان و اسماعیل نوروزی به نمایندگی از دهیاران دهستانهای سه گانه بخش مرکزی لردگان به برخی مشکلات مربوط به دهیاران و روستاها، از جمله نیاز به پیگیری استخدام دهیاران، رفع مشکل بیمه دهیاران پاره وقت، مشکل مردم جهت پرداخت بیمه تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی، صدور پروانه، مشکلات مربوط به ادارات برق، آبفار، گاز و بنیاد مسکن را مطرح نمودند و خواستار پیگیری و رفع آن مشکلات شدند.

مهندس جباری از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: این شهرستان با کمبود بیش از 20 پزشک مواجه است و شبکه بهداشت امسال احداث 15خانه بهداشت و اورژانس بین راهی ارمند را در دستور کار خود قرار داد که با همکاری دهیاران جهت تأمین زمین خانه بهداشت روستاها به بهره برداری می رسند.

طهماسبی رییس اداره محیط زیست شهرستان لردگان، بزرگترین مشکل زیست محیطی در روستاها را مشکل پسماندهای خانگی اعلام نمودند و خواستار پیشنهاد دو مکان مناسب از طرف دهیاران فاقد دفن زباله به محیط زیست شدند.

مهندس محمودی ریاست اداره آبفار شهرستان لردگان گفت: مهمترین برنامه های آبفار، رفع مشکل فرسودگی شبکه های آب و آلودگی آبها است .

وی اعلام کرد، انتقال آب از رودخانه ارمند به قسمتی از دهستان ارمند در حال اجراست که با اتمام این پروژه مشکل آب این دهستان حل می شود.

پایان خبر/ ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۲۴

8 Jan 2020