۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۶۳۰۵
معاون تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت ۴۷ کانون فرهنگی تبلیغی در چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از دریافت مجوز ۶۳ کانون فرهنگی تبلیغی در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۷ کانون فعال هستند.
فعالیت ۴۷ کانون فرهنگی تبلیغی در چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام حسن بت‌شکن معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی مجموعه‌ای ولایت‌مدار و متشکل از عناصر مستعد هستند که بر اساس اساسنامه مسئولیت سازماندهی آنها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی نهاده شده است.

وی با بیان اینکه توسعه و پویایی کانون‌های فرهنگی تبلیغی نیازمند حضور تشکیلاتی هدفمند و منسجم است تصریح کرد: راه رسیدن به این هدف تشکیل نهادی است و با تشکیل مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از طریق انتخابات محقق می‌شود.

بیت‌شکن از دریافت مجوز توسط ۶۳ کانون فرهنگی تبلیغی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۷ کانون فعال بوده و امیدواریم بقیه آن‌ها هم فعال شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتخابات این مجمع به منظور تحقق اهداف مورد نظر برای کانون‌های فرهنگی تبلیغی انتخابات آن برگزار ‌شد و براساس آیین‌نامه، از ۱۳ داوطلب نامزد شده برای تشکیل مجمع استانی، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و یک عضو علی‌البدل تعیین شد.

بت‌شکن تعداد آرای اعضای به این شرح اعلام کرد: از مجموع ۱۹ رأی مجید علیدوستی با ۱۸ رای، جواد محمودی با ۱۸ رای، علی حسین غفاری با ۱۲ رأی، علی کریمی با ۷ و فاطمه یخچالی با ۷ رای به عنوان اعضای اصلی و اسدالله سورانی با ۶ رای به عنوان عضو علی‌البدل تعین شده و فعالیت خود را آغاز کردند.





انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۴۵

27 Dec 2019