۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۶۴۸۵
در شش ماه ابتدای سال جاری؛

۴۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان چهارمحال‌وبختیاری ایجادشد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغ شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب ۹ طرح کارانگیزی، ۶۸ طرح توان افزایی و ۳۳۷ مورد خودکفایی به مددجویان جویای کار در شش ماه ابتدای سال جاری در چهارمحال‌وبختیاری پرداخت شد.
۴۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان چهارمحال‌وبختیاری ایجادشد
نوذر حیدری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز گفت: اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان از مهم ترین اولویت های کمیته امداد است که طی سال های گذشته در کنار کمک های حمایتی و معیشتی، توانمندسازی و خودکفایی آنها اقدام های خوبی انجام داده است.

حیدری با اعلام اینکه ۴۱۴ فرصت شغلی به صورت خرد و پایدار ایجاد شده است، افزود: مبلغ شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب ۹ طرح کارانگیزی، ۶۸ طرح توان افزایی و ۳۳۷ مورد خودکفایی به مددجویان جویای کار پرداخت شد.

وی با تأکید اینکه مددجویان دریافت کننده تسهیلات اشتغال زایی با توانمند شدن از چرخه حمایت خارج می شوند بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان بیشترین طرح های ایجاد شده در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی و کشاورزی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مطرح کرد: با برنامه ریزی و آموزش مددجویان فرصت های شغلی خوبی برای آنها فراهم می شود که از ابتدای امسال ۲۲۵ مرد و ۱۸۹ زن آموزش های لازم را گذرانده و مجری طرح های اشتغال و خودکفایی بوده اند.

وی روستاهای استان را بهترین ظرفیت و قابلیت برای اجرای طرح های اشتغال زایی و خودکفایی دانست و گفت: ۱۸۹ طرح در روستاها و ۱۲۷ طرح در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری اشتغال زایی انجام شده که تسهیلات اعطائی به آنها به صورت قرض الحسنه است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۴۴

28 Dec 2019