۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۵۴۹۵
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

موشک‌های سپاه دشمنان داخلی و خارجی را به لرزه انداخت/امنیت امروز را مدیون نیروهای مسلح بویژه سپاه هستیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: موشک سپاه تنها قلب داعش را نشانه نگرفت بلکه تمامی دشمنان خارجی و داخلی کشور را به لرزه انداخت.
موشک‌های سپاه دشمنان داخلی و خارجی را به لرزه انداخت/امنیت امروز را مدیون نیروهای مسلح  بویژه سپاه هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور منافقین در قبل از انقلاب به حضور امام خمینی (ره) اظهار کرد: همان منافقان بعد از انقلاب مدیران متعهد را ترور کردند، در دوران هشت سال دفاع مقدس کنار صدام و مقابل ایران بودند، بعد از آن در اروپا فعالیت می‌کردند و در هنگام انتخابات نیز شاهد به صحنه آمدن آن‌ها بودیم.

شناسایی منافقان تنها با قلبی پاک مقدور است

وی با تاکید بر لزوم آگاهی در خصوص چهره‌های متفاوت منافقان اضافه کرد: مومنان باید با پاکی دل چهره‌های منافقان را شناسایی کنند و باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروز ما در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ایم، مسلمانی باید در شکل واقعی آن نمود یابد چون اینکه تنها به زبان بگوییم مسلمان یا شیعه هستیم کافی نیست بلکه باید در عمل این موضوع نمود یابد.

بهرامی شناسایی منافقان را منوط به داشتن قلبی پاک دانست و بیان داشت: نباید فراموش کنیم خداوند در دل‌هایمان خانه دارد پس باید راه غیرخدا به دل را مسدود سازیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: مراقب باشیم فریب احزاب، دنیاپرستان، و جاه‌طلبان و مدعیان را نخوریم باید مجاهدانه پای ارزش‌های ولایت بمانیم و مراقب اجرای عملیات‌های جدید منافقان باشیم.

وی اتحاد، همدلی و تکیه بر ریسمان خداوند را راهی برای وحشت دشمنان عنوان و اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید جای جلاد و شهید تغییر کند و با کسب طهارت نفس است که قصد و نیت هر فردی به انسان الهام می‌شود.

بهرامی تاکید کرد: این موضوع که قدر نیرو‌های مسلح کشور را بدانیم بسیار مهم و ضروری است چون  نیروهای مسلح  باعث امنیت، عزت و آرامش بوده و به همین دلیل هم امروز سیاه نشان دادن چهره سپاه  به عنوان هدف دشمن مطرح شده و لازم است که مسئولان در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی در انتها گفت: موشک سپاه تنها قلب داعش را نشانه نگرفت بلکه تمامی دشمنان خارجی و داخلی کشور را به لرزه انداخت.

در انتهای این برنامه عبدالمحمد فردی  به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات احمدرضا پورخاقان قدردانی شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۳:۲۲

29 Dec 2019