۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۳۴۱۵
مدير آموزش وپرورش لردگان/

هدف از تعليم و تربيت، پرورش شهروند خوب براي جامعه است

مديريت آموزش و پرورش لردگان، هدف از تعليم و تربيت را پرورش شهروند خوب براي جامعه دانست و بيان داشت: منظور از شهروند خوب صرفا دکتر يا مهندس شدن نيست بلکه انسان خوب بودن است خواه در نقش پزشکي و مهندسي باشد و خواه در نقش هاي ديگر جامعه.
هدف از تعليم و تربيت، پرورش شهروند خوب براي جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ اسدالله بابامير مدير آموزش و پرورش لردگان در جلسه هماهنگي با مديران مدارس در سالن نمازخانه آموزش و پرورش لردگان بيان داشت: براي رسيدن به کمال بايد به دو بال علم و ايمان مجهز بود و حتما بايد اين دو کنار هم باشند.

بابامير افزود: زيرساخت دانش طلبي در مدرسه است و اگر کشوري مي خواهد در علم پيشرو باشد بايد به مدرسه توجه داشته باشد.

اين مسئول هدف اصلي آموزش و پرورش را تعليم و تربيت دانش آموزان خواند و افزود: چه خوب است به اين وظيفه رنگ و بو بدهيم و آموزش به دانش آموزان را بااحترام همراه کنيم به گونه اي که دانش آموز احترام را احساس کند تا احترام بگذارد.

بابامير هدف از برگزاري جلسات با مديران اين است که ما به يک اشتراک ذهني برسيم که دانش آموز چگونه بهتر ياد بگيرد و فرد مفيدي براي جامعه باشد و سعي کنيم کيفيت آموزش و پرورش را ارتقا دهيم.

مدير آموزش و پرورش لردگان گفت: مديريت نبايد رفع تکليف باشد اگر از لحاظ ديني حساب کنيم بر حسب حقوقي که مي گيريم موظفيم شرايطي بوجود آوريم که دانش آموزان درس را بهتر ياد بگيرند و اگر از لحاظ وطني و ميهني به موضوع بنگريم بايد نسل خوبي تربيت کنيم تا در آينده کشور عزيزمان را تحويل آن ها دهيم.

بابامير در بخش ديگر سخنان خود از مديران مدارس خواست تا از حواشي موجود در کلاس و مدرسه کاسته شود و فقط امر يادگيري ملاک قرار گيرد.

وي هدف از تعليم و تربيت را پرورش شهروند خوب براي جامعه دانست و بيان داشت: منظور از شهروند خوب صرفا دکتر يا مهندس شدن نيست بلکه انسان خوب بودن است، خواه در نقش پزشکي و مهندسي باشد  و خواه در نقش هاي ديگر جامعه.

بابامير در پايان با اشاره به فرمايش حضرت علي (ع) گفت: نبايد دو روز ما شبيه به هم باشد و به پيشرفت ثانيه اي  دنياي امروز اشاره کرد و گفت: اگر خود را به علم روز مجهز نکنيم دچار خسران خواهيم شد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۳:۲۷

27 Dec 2019