۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۲۲۴۳۵
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری:

نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ ایجاد می شود

نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می شود.
نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ ایجاد می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، قدرت الله بیگلری در پانل تخصصی آب و توسعه همایش ملی تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری، در دانشگاه شهرکرد درباره پتانسیل های سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این شرکت ۵۷۶ هزار نفر، معادل ۴۰ شهر استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری، پروژه های آب رسانی به شهرهای لردگان و اردل را از جمله طرح های در حال اجرا توسط این شرکت برشمرد و افزود: تکمیل پروژه های ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای هفشجان، لردگان و مناطق الحاقی شهرکرد و تله متری شهرکرد و شهرهای هفشجان، نافچ، فرخشهر، کیان، طاقانک و کوهرنگ را از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان دانست.

وی روش های سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب را شامل استفاده از تسهیلات بانک های جهانی، توسعه اسلامی و توسعه و تجارت اکو دانست و افزود: فاینانس داخلی و خارجی نیز در پروژه های آب و فاضلاب سهم بسزایی دارند.

بیگلری، اقدامات انجام شده، شرکت آب و فاضلاب شهری استان در تشریح مشارکت بخش خصوصی گفت: تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بلداجی و گندمان و همچنین ایجاد نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم را از جمله طرح های با مشارکت بخش خصوصی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۰:۰۸

30 Jan 2020