۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۴۷۷۵
رئيس زندان لردگان عنوان کرد

جمع آوري مبلغ 500 ميليون ريال در جشن گلريزان لردگان

رئيس زندان لردگان گفت: جشن گلريزان در شهرستان لردگان همزمان با سراسر کشور و به منظور جمع آوري کمک هاي مردمي و خيرين لردگان براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد در سالن ارشاد اسلامي لردگان برگزار شد.
جمع آوري مبلغ 500 ميليون ريال در جشن گلريزان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ رمضان ابراهيم محمدي رئيس زندان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار کرد: در اين جشن باشکوه خيرين لردگان مبلغ 500 ميليون ريال به ستاد ديه شهرستان کمک کردند تا زندانيان جرايم غيرعمد آزاد شوند.

حافظ طاهري مدير نمايندگي ستاد ديه استان چهارمحال و بختياري، نيز ضمن تبريک ماه مبارک رمضان گفت: امروز در شهرستان لردگان همانند سراسر کشور جشن گلريزان براي آزادي زندانيان غيرعمد در حال برگزاري است و خيرين و مردم شهرستان لردگان جهت آزادي زندانيان جرايم غيرعمد استقبال بسيار خوبي داشته اند.

وي گفت: در زندان هاي استان بالغ بر 315 زنداني غيرعمد داريم و با تلاش هاي که انجام شده 160 زنداني جرايم غيرعمد در سال گذشته آزاد شده و در 60 روز سال 96 هم حدود 42 نفر از اين زنداني ها آزاد شدند اما متاسفانه ورودي اين نوع از زنداني ها بسيار زياد است و ما به کمک تمام خيرين و مردم احتياج داريم که جشن هاي اينچنيني بيشتري انجام گيرد.

طاهري در اين آئين گفت: جشن گلريزان بعدي ما در شهرستان کيار و بعد از آن در شهر شلمزار اين جشن برگزار خواهد شد و براي اولين با  دانشگاه آزاد اسلامي استان نيز جشن گلريزاني براي دانشجويان و اساتيد برگزار می‌شود و در 15 رمضان نيز جشن گلريزاني در شهر شهرکرد برگزار می‌شود که اميدواريم خيرين و مردم شهرستان شهرکرد استقبال خوبي را داشته باشند تا بتوانيم با کمک آنها زندانيان بيشتري را از زندان ها آزاد کنيم.

وي گفت: حدود 50 ميليون تومان در شهرستان لردگان در جشن گلريزان جمع آوري شد و سعي مي کنيم زندانياني که بدهي آنها کمتر از 5 ميليون تومان است را در اسرع وقت آزاد کنيم تا از آسيب هاي بعدي جلوگيري شود.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۵۶

2 Jan 2020