۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۷۷۴۵
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان اردل خبر داد

برگزاري چهار برنامه شاخص بزرگداشت 9 دي در اردل

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: چهار برنامه شاخص همزمان با سالروز حماسه نهم دي در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
برگزاري چهار برنامه شاخص بزرگداشت 9 دي در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر اظهار داشت: ۹ دي با توجه به حضور آگاهانه مردم به‌درستي به انقلاب سوم نام‌گذاري شده است.

بابادي گفت: گراميداشت اين روز تاريخي گراميداشت انقلاب اسلامي ايران است و حماسه نهم دي جان تازه‌اي به انقلاب داد.

وي با اشاره به برگزاري چهار برنامه شاخص در ايام هفته بصيرت در چهار شهر اردل بيان کرد: گردهمايي بصيرت و ميثاق با ولايت (بازخواني فتنه ۸۸ و حماسه مردمي ۹ دي) روز سه شنبه ۵ دي ماه ۹۶پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسين (ع) شهر دشتک،گردهمايي بصيرت و ميثاق با ولايت (بازخواني فتنه ۸۸ و حماسه مردمي ۹ دي) روز چهارشنبه ۶ دي ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسين (ع) شهر کاج،بررسي «نقش ولي امر مسلمين در مديريت و مهار فتنه» توسط امام جمعه شهرستان در خطبه‌هاي نماز جمعه ۸ دي ماه در مصلاي اردل و تجمع بزرگ بصيرت و ميثاق با ولايت، ساعت ۱۰ صبح شنبه ۹ دي، روبروي مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردل از مهمترين برنامه هاي هفته بصيرت در اين شهرستان مي باشد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل مهمترين موفقيت ايران اسلامي را در نهم دي، بصيرت مردم و رهنمودهاي رهبر انقلاب دانست و افزود: حلّال تمامي مسائل امروز کشور تکيه بر ولايت فقيه دارد.

بابادی نيز بصيرت را نياز همه مسئولان و نخبگان دانست و عنوان کرد: مسئله‌اي که امروز کشور را از توطئه دشمنان حفظ کرده، همين بصيرت است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۴:۵۹

6 Jan 2020