۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۲۷۹۵
معاون سياسي- اجتماعي فرماندار شهرکرد:

جمعيت سالمندان در شهرستان شهرکرد روبه افزايش است

معاون سياسي- اجتماعي فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: جمعيت سالمندان در شهرستان شهرکرد روبه افزايش است و لازم است به اين مقوله توجه خاصي داشت.
جمعيت سالمندان در شهرستان شهرکرد روبه افزايش است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ نوذر حيدري معاون سياسي- اجتماعي فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار كرد: فراهم كردن امكانات و تداوم حضور سالمندان در جامعه، تاكيد بر رفع حداقل نيازهاي اين قشر، تاكيد بر حفظ شأن، حرمت و جايگاه سالمندان در خانواده و فراهم كردن شرايط براي بهره‌مندي از تجارب آن‌ها از اهداف اساسي تشكيل اين شورا است.

وي با اشاره به اينكه سن سالمندي ۶۰ سال به بالا تلقي مي‌شود، بيان كرد: در شهرستان شهركرد ۲ مركز شبانه روزي سالمندان براي بانوان وجود دارد كه ظرفيت اسمي هر كدام از آن ها ۵۰ نفر است.

حيدري افزود: در مراكز شبانه‌روزي نگهداري سالمندان تيم‌هاي سيار فعال است كه تا ظرفيت ۵۰ را تحت پوشش قرار داده و با مراجعه به منازل سالمندان خدمات توان‌پزشكي به آن‌ها ارائه مي‌دهند.

وي با اشاره به اهميت برگزاري شوراي سالمندان تصريح كرد: با توجه به اينكه منحني جمعيتي به طرف سالمندي بوده و در سال ۷۵، ۶.۶ درصد، در سال ۸۵، ۷.۳ درصد جمعيت سالمند بوده و اين روند روبه افزايش است بايد به اين مقوله توجه خاص داشته باشيم.


انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۵:۳۳

7 Jan 2020