۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۸۷۴۵

جوابيه شهردار چلگرد به مکان دفن زباله‌هاي شهر/همچنان منتظر منابع طبيعي هستيم

شهردار چلگرد گفت: هر زمان منابع طبيعي مکان مورد نظر خودش را در اختيار شهرداري قرار بدهد شهرداري و دهياري‌هاي بخش مرکزي آمادگي دارند که دفن زباله که که کميته مکان‌ياب مشخص کرده را دفن کند.
جوابيه شهردار چلگرد به مکان دفن زباله‌هاي شهر/همچنان منتظر منابع طبيعي هستيم
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس رشيد اسداللهي، شهردار شهر چلگرد در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر در واکنش به خبر اين سايت در مورد، دفن غيراصولي زباله در کوهرنگ خطري که جان عشاير و محيط زيست را تهديد مي‌کند، گفت: براي اين بحث جلسات مختلفي داشتيم اما در آخرين جلسه پسماند استان در فرمانداري کوهرنگ گرفته شد تصميم بر آن شد که شهرداري و دهياري‌ها، مکاني را که کميته مکان‌ياب در سال 90 مصوب کرده است را براي دفن زباله انتخاب کنيم.

رشيد اسداللهي افزود: به علت عدم پيگيري در زمان‌هاي گذشته، اکنون شهرداري طبق درخواست سال 94 جهت تحويل زمين را به منابع طبيعي داده است.

وي گفت: منابع طبيعي هم مي‌گويد اين موضوع مربوط به استان مي‌باشد.

شهردار چلگرد ادامه داد: در همين راستا در تاريخ 4 خرداد 95 جلسه‌اي در معاونت محترم امور عمراني استانداري استان تشکيل شد و قرار بر اين شد جهت واگذاري زمين هرچه سريع‌تر اداره منابع طبيعي اقدام کند و در اختيار شهرداري و بخشدار مرکزي قرار دهد.

وي گفت: این درحالی است که سرمايه‌گذار هم جهت جمع‌آوري زباله داريم.

اسداللهي در پايان تاکيد کرد: هرزمان منابع طبيعي مکان مورد نظر خودش را در اختيار شهرداري قرار بدهد شهرداري و دهياري‌هاي بخش مرکزي آمادگي دارند که دفن زباله که که کميته مکان ياب مشخص کرده را دفن کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۵۵

26 Dec 2019