۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۹۸۳۵
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور:

اساس همه فتنه ها تضعیف پیوند امت با ولایت است/ بصیرت و ولایت مداری از عوامل مقابله با فتنه هاست

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هدف اصلی ایجاد فتنه 88 قطع پیوند بین امت و ولایت بود.
اساس همه فتنه ها تضعیف پیوند امت با ولایت است/ بصیرت و ولایت مداری از عوامل مقابله با فتنه هاست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در همایش فتنه 88 خسارت ها و آسیب ها در شهرکرد ولایت و رهبری را دو نعمت بزرگ الهی نظام اسلامی انقلاب دانست و گفت: امتی که فرمانپذیر ولی فقیه باشد شکست ناپذیر است.

حاج صادقی با بیان اینکه نقطه اتصال انقلاب و ملت ولایت فقیه است بیان کرد: هدف اصلی ایجاد فتنه 88 قطع پیوند بین امت و ولایت بود.

وی با تاکید بر اینکه در حماسه 9 دی مردم دشمن را مایوس کردند اظهار کرد: برخی همسو با دشمن سعی دارند با قبح زدایی از فتنه حماسه 9 دی را کوچک و عادی جلوه دهند.

حاج صادقی با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه استکبار همیشه فتنه هایی را بر علیه ما داشته است نظیر فتنه دهه 50 که فتنه خلق مسلمان را ایجاد کردند و خواستند مرکز مدیریت انقلاب را تضعیف کنند که با سعه صدر و مدیریت امام خمینی(ره) خنثی شد.

وی افزود: فتنه های دیگری نظیر فنته قائم مقام رهبری، فتنه دهه 70 اصلاح طلبانی که با شعار غرب خواستار اصلاح دین بودند و از همه بزرگتر و خطرناکتر فتنه 88 از جمله این توطته ها بودند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در فتنه 88 در 8 نقطه اطراف ایران دفتر هایی ایجاد شد و به 17 سفارتخانه ماموریت داده شد و 700 الی 7 هزار مرکز تحقیقاتی زیر نظر کاخ سفید با عنوان دفتر هماهنگی امور ایران ماموریت داشتند تا انقلاب را از درون نابود کنند.

حاج صادقی طراحی فتنه 88 را توسط اتاق فکر امریکا و جبهه استکبار دانست و بیان کرد: این سناریویی بود که استکبار نوشت و سربازان آن فتنه گرانی بودند که این نمایش را گارگردانی و اجرا کردند.

وی اظهار کرد: با فتنه 88 انقلاب واکسینه شد و حماسه 9 دی تجلی آیات الهی و روز تولی و تبری و روز تجلی ولایت محوری بود.

حاج صادقی مقابله با فتنه و تبدیل آن به فرصت را دارای دو مرحله دانست و گفت: مرحله اول 29 خرداد خطبه های مقتدرانه و قاطع مقام معظم رهبری بود و مرحله بعدی حماسه معجزه گونه 9 دی بود.

وی با بیان اینکه اساس همه فتنه ها تضعیف پیوند امت با ولایت است تصریح کرد: درست است که در این کشور رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه و مسئولان مختلف داریم اما این نظام و انقلاب یک سکاندار و رهبر بیشتر ندارد و آن حضرت آیت الله خامنه ای است.

حاج صادقی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: ما به خدا و مردم اعتماد و تکیه داریم ولی به دشمن به هیچ وجه اعتمادی نداریم.

وی با اشاره به وظایف ما نسبت به حماسه 9 دی اظهار کرد: نگذاریم حماسه 9 دی هرگز فراموش شود چرا که یوم الله است و تنها خاطره گذشته نیست بلکه آینده را برای ما رقم می زند تجلی بخش قدرت ولایتمداری و بصیرت افزایی است.

وی افزود: باید مراقب فتنه های بعدی باشیم چرا که دشمن به دنبال فتنه های دیگر و به شیوه های مختلف است.

حاج صادقی بصیرت و توجه به واقعیت ها و ولایت مداری را دو عامل مقابله با فتنه ها دانست و بیان کرد: باید در مقابل جوسازی جریان های سکولار و رسانه ای وابسته که می خواهند عظمت 9 دی را کم رنگ کنند ایستاد.

وی گفت:  آینده انقلاب از گذشته آن روشن تر است و ما سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می کنیم.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۴۵

1 Feb 2020