۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۰۸۰۵
فراخوان هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمار

توليدات راديويي و «استندآپ کمدي» بخش‌هاي جديد جشنواره عمار

دبيرخانه جشنواره مردمي فيلم عمار، فراخوان هفتمين دوره اين رويداد سينمايي- فرهنگي را در پنج بخش و موضوعات مختلف منتشر کرد.
توليدات راديويي و «استندآپ کمدي» بخش‌هاي جديد جشنواره عمار
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، فراخوان هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمار با موضوعات «تاريخ معاصر ايران»، «فتنه سال 88»، «بيداري اسلامي و جهاني»، «نقد درون گفتماني»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتي» منتشر شد.

بنابرين گزارش، متقاضيان شرکت در جشنواره مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي «فيلم»، «لوح نگار»، «نقد و پژوهش هاي سينمايي»، «توليدات راديويي»، «فيلم ما» و «آگهي بازرگاني و اقلام تبليغاتي» با مراجعه به تارنماي AmmarFest.ir   ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس اين فراخوان، متقاضيان، در بخش‌هاي «فيلم»، «فيلمنامه» و «نقد و پژوهشهاي سينمايي» حداکثر تا 15 آبان ماه و در بخش‌هاي «فيلم ما»، «توليدات راديويي»، «اقلام تبليغي» و «لوح‌نگار» حداکثر تا 10 آذر ماه سال جاري فرصت دارند، آثار خود را در پايگاه اينترنتي جشنواره ثبت‌ کنند.

از نکات قابل توجه فراخوان هفتمين دوره جشنواره عمار، اضافه شدن بخش «اقلام تبليغي» و «توليدات راديويي» در قالب‌هاي «نمايش‌هاي راديويي»، «روايت‌هاي داستاني صوتي» و «کليپ‌هاي صوتي» به بخش‌هاي مسابقه اين جشنواره است.

همچنين در بخش مسابقه فيلم هم قالب «طنزِ ايستاده» (استندآپ کمدي) به زيرمجموعه قالب‌هاي برنامه تلويزيوني افزوده شده است.
همانند ادوار گذشته دبيرخانه جشنواره مردمي فيلم عمار در فراخوان خود از علاقه مندان براي اکران مردمي آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنماي جشنواره، نسبت به ثبت نام جهت اکران فيلم‌ها اقدام کنند.

گفتني است در فراخوان هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمار اعلام شده آثاري که تا تاريخ 1 آبان 95 به دبيرخانه جشنواره برسند با نظر هيئت انتخاب، در اولين مرحله، وارد چرخه اکران مردمي مي‌شوند.
هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمار، 8 تا 17 دي ماه 95 در سينما فلسطين تهران برگزار مي‌شود و از آبان ماه سال جاري تا 30 آبان سال بعد اکران‌هاي مردمي اين جشنواره هم در شهرها و روستاهاي کشور برگزار مي‌شود.

فراخوان هفتمين دوره اين جشنواره را از لينک زير مي‌توانيد دريافت کنيد.

فراخوان هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمارا

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۹:۴۹

25 Jan 2020