۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۳۹۶۵
امام جمعه بن در خطبه هاي نماز جمعه مطرح کرد:

مديريت هاي نادرست ، ناکار آمد و ضعيف باعث ايستادن حرکت انقلاب و جامعه شده است

امام جمعه شهر بن گفت:برخي مديريت هاي نادرست و ناکار آمد و ضعيف و بستن اميد به کشور هاي غربي باعث شده است که بعضي از مديران اصلا نه کار کردنشان مشخص باشد و نه انجام وظيفه شان ونه عملکرد خوبي داشته باشند
مديريت هاي نادرست ،  ناکار آمد و ضعيف باعث ايستادن حرکت انقلاب و جامعه شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:اهل فلاح و رستگاري کساني هستند که تذهيب نفس داشته و نفس و خود را ميتوانند کنترل و هدايت نمايند و مومنان کساني هستند که افسار و نگه دار نفس خود را در درست خود داشته و نميگذارند نفس بر آنها کنترل داشته باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت:پيامبر اکرم(ص) در حديثي  مجاهد را کسي مي گويند که  بتواند اول بر نفس خويش غلبه کند و بعد در ميدان جنگ بتواند مجاهدت کند،مجاهدت واقعي مجاهدت با نفس است.

ميرافضلي گفت : فرا رسيدن ماه رجب نعمت بزرگي است که بايد از آن بهره فراوان ببريم و نگذاريم شبها و روزهايش، با غفلت سپري شود . عبادت و نيايش، نماز و روزه، دعا و صلوات و سرانجام به ياد خدا بودن و تذکر در اين ماه خجسته، لذتي ديگر دارد، ماه رجب بسيار ماه برزگ و پر فضيلتي است که در اين ماه بايد به مجاهدت و مبارزه با نفس بپردازيم و نفس خودمان را کنترل کنيم و و در اين ماه که خير و برکت فراواني دارد بتوانيم آمادگي لازم و کافي براي ورود به ماه مبارک رمضان را بدست آوريم.

وي گفت :خداوند در حديث قدسي فرموده است :ماه رجب را ريسمانى ميان خود و بندگانم قرار داده ام ؛ هر كس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.و در جايي ديگرآمده است: ماه (رجب) ، ماه من ، بنده ، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛ هر كه در اين ماه مرا بخواند ، اجابتش كنم و هر كه حاجت آورَد ، عطايش كنم .

امام جمعه شهر بن  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در روز اول سال جديد در مشهد مقدس  گفت:مقام معظم رهبري بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتي و ازدواج جوانان و را از اولويت هاي مهم در کشور دانستند و گفتند که تا کنون در کشور شغل مناسب و خوب براي جوانان به وجود نيامده است و  اين امرو جوانان را به نظام نا اميد مي کند.

وي افزود :برخي مديريت هاي نادرست و ناکار آمد و ضعيف و بستن اميد به کشور هاي غربي و به قول خودشان ابر قدرت ها و بستن اميد به خارج از کشور باعث شده است که بعضي از مديران اصلا نه کار کردنشان مشخص باشد و نه تفريح کردنشان و نه انجام وظيفه اشان ،نه عملکرد خوبي دارند و نه وضعيت خوبي را در کشور ايجاد کرده اند.

ميرافضلي ادامه داد : اين براي ما اثبات شده است وقتي که مديران و مسئولين کشور از نيرو هاي انقلابي و جوان استفاده شده است حرکت انقلاب حرکت پرشتاب و روبه سوي جلو بوده است و هرگاه هم چشم اميد مسئولين و مديران کشور به غرب و کشور هاي غربي بوده است جامعه از حرکت ايستاده و ديگر حرکت رو به جلو اي نداشته ايم.

خطيب نماز جمعه بن افزود : بعضي از مديران و مسئولين کشور مي گوييند که برجام توانست است زندگي مردم را راحت کرده و براي مردم آسايش ايجاد کند ،ايا اين مسئولين ومديران در بين مردم زندگي نميکند و نمي بينند که مشکلات مردم نه تنها کم نشده است بلکه گاهي زياد تر هم شده است.

وي ادامه داد :کانديدا هاي شهر و روستا و رياست جمهوري از تقوايي ساسي دور نشوند و مرز تقوايي سياسي را رعايت نمايند و وسعي کنند که دين و ايمان خود را خرج افراد و مردم بي دين نکنند .و از تهمت ها بيهوده و دروغ بپرهيزند و اخلاق انتخاباتي را رعيت کرده و يک ديگر را تخريب نکند.

  وي با دعوت از جوانان و مردم  براي حضور در مراسم اعتکاف گفت : اين مراسم وقت و فرصت خوبي براي بندگي کردن خداوند است و اعتکاف از جمله عبادت‌هاي مستحب موکد در اسلام است ،امسال مثل سال‌هاي پيش، ميزبان معتکفان و مومناني هستند که قصد دارند با شرکت در اين مراسم و روح خود را صيقل داده و در تطهير خويش بکوشند.

وي در پايان با محکوم کردن حملات موشکي آمريکا به سوريه گفت:اينها از جوانان انقلابي و مومن ميترسند و اين حملات از روي ترس و عصبانيت آنها  مي باشد.

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۰۴

8 Jan 2020