۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۲۹۷۵
به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری در دو محور خواهران و برادران برگزار می شود.
دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
مدیر سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این مانور در دو محور برادران با عنوان "ما یار انقلابیم" و با شعار "به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید" از ۱۲ الی ۳۰ بهمن ماه و محور خواهران با عنوان "ما فرزندان انقلابیم" و با شعار "نمی گذاریم حیا با شبکه های اجتماعی به حراج رود" از ۲۳ بهمن الی ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اعضای جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی استان در سه بخش تولید محتوا شامل قالب های مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک، راه اندازی کمپین و شبکه های اجتماعی در این مانور رسانه ای شرکت می کنند افزود: اولین مانور ملی این جبهه با عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا" در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه های مختلف مانند اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکاست، موشن گرافی، نشریه دیجتال و... معرفی شدند.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری در اولین مانور رسانه ای موفق به کسب عنوان استان برتر در کشور شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۰:۳۵

6 Jan 2020