۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۷۲۱۵
همزمان با هفته دولت؛

باند دوم سورشجان به فارسان افتتاح شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح باند دوم سورشجان به سمت فارسان و سالن ورزشی شهر گوجان در هفته دولت خبر داد.
باند دوم سورشجان به فارسان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح این پروژه ها پرداخت و اظهار داشت: باند دوم سورشجان به سمت فارسان با هزینه ای بالغ بر ۱۸ هزار میلیون ریال و به طول دو کیلومتر در چهارمین روز از هفته دولت مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی، حجم خاکریزی این پروژه را ۱۲۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود : در این مسیر ۶ دهانه پل از ۱ تا ۴ متر نیز قرار گرفته است.

قاسمی با اشاره به سالن ورزشی شهر گوجان گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۸ آغاز شد که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان از صرف بیش از۶ میلیارد ۶۲ میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه خبر داد و تصریح کرد: این سالن در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع قرار دارد و زیربنای آن یک‌هزار و ۱۵۲ مترمربع است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه، معاون سیاسی امنیتی استانداری فرماندار شهرستان فارسان و تنی چند از مسئولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۲:۱۸

6 Jan 2020