۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۱۱۰۳

دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری 53 بهورز استخدام می کند

مدیرگروه ستاد گسترش مرکز بهداشت چهارمحال وبختیاری از استخدام پیمانی ۵۳ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان خبرداد.
دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری 53 بهورز استخدام می کند
به گزارش جهان بین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری محسن آذری پور روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ۲۶ نفر برای شهرستان لردگان، ۱۰ نفر اردل، هفت نفر کوهرنگ و برای شهرستان های بروجن و شهرکرد هرکدام سه نفرو فارسان و کیار هر کدام دو نفراستخدام می شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد بر اساس جنسیت ۲۶ بهورز زن و مابقی بهورزان از بین مردان استخدام شده و افراد واجد شرایط از طریق آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.

آذری پور دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی، خانواده و مامایی برای پذیرش بهورزان زن و در رشته های بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برای متقاضیان مرد یا دارا بودن دیپلم متوسطه را از شرایط اختصاصی ثبت نام متقاضیان عنوان کرد.

مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در زمینه نحوه ارسال مدارک و ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط ، باید مدارک لازم را حداکثر تا تاریخ ۱۱ دیماه تحویل مسئولان مربوطه در مرکز بهداشت استان دهند .

آذری پورافزود: کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی های عمومی وتخصصی نیز هفدهم و هجدهم دیماه سال جاری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ در مرکز بهداشت استان توزیع می شود .

بر اساس این گزارش، سه مرکز آموزش بهورزی درشهرستان های فارسان، بروجن و لردگان فعال است و هم اکنون ۵۸۰ بهورز در ۳۱۰ خانه بهداشت استان مشغول به خدمت و ۲۴ دانش آموز در مراکز آموزش بهورزی لردگان و فارسان مشغول به تحصیل هستند.


انتهای خبر/






جهانبین,استخدام,علوم,پزشکی,چهارمحال,بختیاری,مرکز,بهداشت,خانه,شهرکرد,فارسان,بروجن,لردگان,بهورز,jahanbinnews,employ
مرجع : خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۲

27 Dec 2019