۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۱۱۹۳
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:

خبرنگاران، رزمندگان جبهه فرهنگي هستند/ بيشترين نقش در امنيت چهارمحال و بختياري بر عهده اصحاب رسانه است

امروز اگر افتخار ما اين است که در نظام بين الملل از يک امنيت پايدار و بادوامي برخوردار هستيم به واسطه تلاش بي وقفه عوامل امنيتي و همکاري مداوم اصحاب رسانه است.
خبرنگاران، رزمندگان جبهه فرهنگي هستند/ بيشترين نقش در امنيت چهارمحال و بختياري بر عهده اصحاب رسانه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سردار نورعلي ياري در نخستين جشنواره "رسانه، نظم و امنيت اجتماعي" گفت: با نظري اجمالي به کارنامه خبرنگاران از ابتداي جنگ تحميلي تا به امروز مي توان اعتراف کرد که بيشترين اثرگزاري اجتماعي، معنوي و سياسي از آن اصحاب رسانه و بويژه رسانه ملي است .

ياري، رسانه ملي را خط مقدم جبهه فرهنگي برشمرد و افزود: به جرات مي توان گفت که تنها نهاد انقلابي که هميشه نظام را ياري کرده و نقطه منفي براي خود نداشته، صدا و سيما است.

وي اظهار داشت: کارنامه رسانه ملي در کشور بر اساس دو شاخصه اصلي ممتاز و قابل تفکيک از ديگر نهاد هاست و آن دو شاخصه، منصوب بودن به ولي امر مسلمين و ديگري فعاليت چشمگير در همه عرصه هاي کشور است.

فرمانده انتظامي استان اذعان داشت: اگر تلاش رسانه ها در کنار سربازان ولايت نبود، دستاوردهاي امنيتي، پيشگيري هاي جرايم و ديگر دستاوردهاي نيروي انتظامي قابل حصول نبود.

نورعلي ياري بيان داشت: در عصر حاضر يکي از ابزارهاي مفاهيم مشترک رسانه هاي گروهي هستند و تاثير آن ها بر افزايش احساس امنيت به سوي قانون گرايي و کاهش آسيب ها بر کسي پوشيده نيست.

به گزارش بام ايران خبر، در اين جشنواره از ۱۶ نفر از برترين خبرنگاران استان چهارمحال و بختياري در حوزه هاي امنيتي و انتظامي تجليلي شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۱۷

2 Jan 2020