۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۱۰۹۳
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

شهرداران چهارمحال و بختياري اطلاع كافي از قانون ندارند

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: برخي از شهرداران استان اطلاع و دانش كافي درباره مقررات و قانون در حوزه فعاليت خود را ندارند.
شهرداران چهارمحال و بختياري اطلاع كافي از قانون ندارند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ گودرز اميري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در شوراي تأمين مسكن چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: شهرداري هاي چهارمحال و بختياري ميزان عوارضي كه بابت اجراي خدمات در طرح هاي مسكن مهر از اداره كل راه و شهرسازي استان طلبكار هستند را در كوتاه ترين زمان به اين اداره كل اعلام كنند.

وي افزود: تا زماني كه بحث واگذاري ها در طرح هاي مسكن مهر مشخص نشده ارائه خدمات در طرح هاي مسكن مهر بر عهده راه و شهرسازي است.

اميري تصريح كرد: برخي دستگاه هاي اجرايي براي اجراي خدمات زيربنايي و روبنايي در طرح هاي مسكن مهر چهارمحال و بختياري از اداره كل راه و شهرسازي استان طلبكارند كه بايد اين اداره كل با فروش زمين طلب دستگاه هاي اجرايي را پرداخت كند.

وي بيان داشت: در راستاي ساماندهي معضلات طرح مسكن مهر چهارمحال و بختياري بايد با عزم جدي تمامي دستگاه هاي خدمات رسان و ذي ربط، ليست پرونده هاي مسكن مهر در شعبه هاي مختلف دادگستري استان تهيه و در كوتاه ترين زمان رسيدگي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۶:۲۰

1 Feb 2020