۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۳۰۰۰۳
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بحتياري:

راه اندازي سينما و تئاتر کودک و نوجوان در مراکز کانون

مدير کل کانون استان با تاکيد بر گسترش فعاليتهاي علمي در کانون از راه اندازي سينما و تئاتر کودک و نوجوان در مراکز کانون خبر داد.
راه اندازي سينما و تئاتر کودک و نوجوان در مراکز کانون
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین فرزاد رحيمي مدير کل کانون استان در نشست خبري با اصحاب رسانه استان از راه اندازي سينما و تئاتر کودک و نوجوان در مراکز کانون  خبر داد.

در اين نشست که بيش از سي نفر از خبرنگاران استان حضور داشتند، برنامه ها و طرحهاي مورد اجراي کانون در سال جاري عنوان شد.

رحيمي مدير کل کانون با اشاره به اجراي طرح هاي ويژه در حوزه ي گسترش فرهنگ مطالعه و هنر در جامعه به ايجاد فضاهاي مطالعاتي در پارکها، اتوبوسها، مکان هاي عمومي، بيمارستان ها و ... اشاره کرد و اجراي طرح ديوار دانايي در شهرکرد و فارسان را از جمله برنامه هاي عملياتي در اين راستا دانست.

توسعه ي علم نجوم از ديگر برنامه هاي عنوان شده توسط مدير کل کانون در اين نشست بود.

فرزاد رحيمي با تاکيد بر گسترش فعاليتهاي علمي در کانون  راه اندازي آسمان نماي پيشرفته در نقاط مختلف استان را از جمله موارد موثر در ترويج علم نجوم در ميان کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

برگزاري کلاسهاي اوقات فراغت ويژه در طول سال، توسعه ي برگزاري کارگاههاي  فرهنگي، ادبي، هنري و علمي در مراکز کانون، توسعه ي بخش کتابخانه ي سيار روستايي در استان و... از جمله موارد مورد اشاره مدير کل ککانون در اين نشست بود.

فرزاد رحيمي با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 25 درصد از دانش آموزان استان زير چتر فعاليتهاي کانون افزود: 75 در صد ديگر اين دانش آموزان نيز به طور غير مستقيم تحت حمايت هاي فرهنگي کانون قرار مي گيرند. وي ارئه ي خدمات از طريق واحد هاي کتابخانه سيار روستايي، پستي و بخش مکاتبه اي ادبي را از جمله اين فعاليتها نام برد.

رحيمي در اين نشست رشد 62 درصدي آمار اعضا ي جديد و تمديدي و شرکت در کارگاهها و پيشرفت 40 درصدي اجراي فعاليتهاي سال 95 نسبت به سال 94 را از جمله دستاورد هاي کانون در ارائه ي برنامه هاي کيفي به کودکان و نوجوانان استان و استقبال خانواده ها و اعضا از فعاليتهاي کانون خطاب کرد.

محمد مرداني مدير کانون زبان استان نيز ضمن پاره اي از توضيحات در خصوص روند کاري اين مرکز در استان به توسعه ي کمي مراکز کانون زبان ايران در استان اشاره کرد و گفت با فراهم شدن زمينه جذب نيرو در شهرستان هاي مختلف استان، قبولي داوطلبان در آزمونهاي جذب مدرس در کانون زبان و وجود شرايط جمعيتي در شهرستانهاي مختلف، اين مرکز آمادگي خود را جهت تاسيس شعبه هاي مختلف در استان اعلام مي کند.

وي از آغاز به کار احداث پروژه ي ساخت مرکز کانون زبان در شهرکرد خبر داد و گفت قسمتي از بودجه ي  ساخت اين مرکز تخصيص داده شده و اين پروژه آغاز به کار کرده است.


انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۹:۲۸

29 Feb 2020