۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۳۰۷۳
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري خبر داد

واگذاري بناهاي تاريخي شهر باباحيدر به بخش خصوصي

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري از واگذاري بناهاي تاريخي شهر باباحيدر در استان چهارمحال و بختياري به بخش خصوصي در جهت رونق صنعت گردشگري استان خبر داد.
واگذاري بناهاي تاريخي شهر باباحيدر به بخش خصوصي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري از ايجاد اشتغال و درآمد براي کليه اقشار جامع در سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خبر داد و اظهار داشت: در بخش صنايع دستي بيش از ۳۰ رشته فعال براي اشتغال مولد جوانان، واگذاري بناهاي تاريخي و ارائه کانون هاي گردشگري از طريق مزايده به بخش خصوصي و... همچنين ارائه تسهيلات و خدمات بيمه اي تحت پوشش اين اداره کل مي باشد.

وي با بيان اينکه شهر باباحيدر يکي از مناطق مهم در بخش گردشگري و اشتغال زايي در محور شهرکرد–فارسان–کوهرنگ مي باشد افزود: با ايجاد کمپينگ هاي گردشگري، خانه مسافرها و رستوران در اين مسير مي توان به رونق بسيار زيادي در منطقه ايجاد کرد.

عسگري سوادجاني همچنين از پروژه هاي اين شهر شامل، خانه مسافر، سفرخانه سنتي، رستوران بين راهي و بناهاي تاريخي اين شهر بازديد بعمل آورد و گفت: اين اداره کل اعلام آمادگي خود درجهت هرگونه همکاري با سرمايه گذاران و متوليان بخش خصوصي در جهت رونق صنعت گردشگري اعلام مي نمايد.

شهر باباحيدر از توابع شهرستان فارسان و در فاصله ۴۵ کيلومتري از مرکز استان واقع شده که داراي آثار تاريخي و جاذبه هاي گردشگري زيباي نظير غار سراب، چشمه هاي فراروان و باغات ميوه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۰:۲۴

15 Jan 2020