:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جاده شلمزار، دستنا، اميرآباد را تکميل کنيد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۲۶۶۹۳
در آستانه سال نو و براي جلوگيري از حوادث دل‌خراش

جاده شلمزار، دستنا، اميرآباد را تکميل کنيد

جاده ارتباطي شلمزار، دستنا، اميرآباد يکي از پروژه‌هاي زيربنايي است که احداث و تکميل آن مي‌تواند سهم بسزايي در رضايت مردم و البته توسعه شهرستان کيار و خروج شهر دستنا از بن‌بست جاده‌اي و رونق کسب و کار و ... داشته باشد اما روند اجرا و تکميل اين پروژه مدتي است تعطيل شده است.
جاده شلمزار، دستنا، اميرآباد را تکميل کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: جمعيت بالاي روستاي دستنا و همچنين دارا بودن بسياري از شاخص‌ها جهت تبديل روستا به شهر در دستنا و همچنين پيگيري مردم و مسئولان باعث شد بزرگ‌ترين روستاي کشور به شهر تبديل شود و در اين راستا جمعيت شهري شهرستان کيار افزايش يابد اما با وجود همه آثار مثبت اين تبديل برخي کمبودها که يکي از مهم‌ترين آنها جاده ارتباطي شهر دستنا با مرکز شهرستان بود باعث شد مشکلاتي براي اهالي اين شهر ايجاد شود.

در اين راستا از ابتداي سال ۹۴ جهت اصلاح وضعيت جاده ارتباطي شلمزار، دستنا و در ادامه اتصال اين جاده به محور ارتباطي شهرستان کيار با شهرستان‌هاي اردل، فارسان و کوهرنگ عمليات راه‌سازي در اين جاده آغاز شد.

بخش اعظم عمليات راه‌سازي در اين جاده معطوف به احداث جاده دستنا تا روستاي اميرآباد و اتصال جاده ارتباطي شلمزار، دستنا به محور ارتباطي شهرستان کيار، شهرستان اردل و شهرستان فارسان شد که بخشي از اين محور نيز به دلايل مشکلات متوقف ماند.

از سوي ديگر عمليات راه‌سازي در محور ارتباطي دستنا شلمزار به عنوان تنها راه ارتباطي روستاي سلم و شهر دستنا به شهر شلمزار به عنوان مرکز شهرستان نيز جهت تعريض و شانه‌سازي آغاز شد که در طول زماني که دستگاه‌هاي راه‌سازي مشغول اجراي عمليات بودند و همچنين پس از اين مدت علائم راهنمايي و رانندگي و علائم هشداردهنده مبني‌بر وجود خطر در طول مسير قرار گرفت اما با همه اين تمهيدات متاسفانه عرض کم جاده، افتادگي شانه راه، تردد بسيار بالاي وسائل نقليه در اين مسير و بي‌توجهي به علائم هشداردهنده مبني‌بر رعايت سرعت مجاز و عدم انحراف به چپ و.... باعث شد جان تعدادي از کساني که در طول شبانه روز ناگزير به تردد از اين مسير براي رسيدن به محل کار يا خانه‌شان هستند به خطر بيفتد و وقوع چندين تصادف جان تني از همشهريان عزيزمان را گرفت.

اما در روزهاي پاياني سال ۱۳۹۴ هستيم و صداي پاي سال نو به گوش مي‌رسد. شهر دستنا و در مجاورتش روستاي سلم از نقاط گرشگر پذير و زيبا و ديدني شهرستان کيار هستند که مي‌طلبد براي جذب گردشگران و براي حفظ امنيت جاني مردم و ميهمانان آنان همه دستگاه‌هاي مرتبط با اجراي اين پروژه با عزمي راسخ و همتي بلند در اين مدت باقي‌مانده از سال ۹۴ با تکميل اين جاده گامي بلند در راستاي توسعه شهرستان و همچنين رفاه و رضايت مردم بردارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۵۷

13 Jan 2020