۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۵۶۰۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

کارگاه روان‌شناسی خانواده در آموزش فنی و حرفه‌ای چهار محال و بختیاری برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن آگاهی و اطلاع‌رسانی در جهت ارتقاء سطح بهداشت روانی در خانوده‌ها است.
کارگاه روان‌شناسی خانواده در آموزش فنی و حرفه‌ای چهار محال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز کارگاه آموزشی روانشناسی خانواده با حضور کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

دراین کارگاه آموزشی که با حضور دکتر محمد ربیعی از اساتید برجسته دانشگاه و در سالن همایش‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد، محمود تقی‌پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر ربیعی، هدف از برگزاری این کارگاه را بالا بردن آگاهی و اطلاع‌رسانی در جهت ارتقاء سطح بهداشت روانی دانست و اظهار داشت: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی است و پرداختن به این نهاد مقدس سبب تعالی جامعه شده و به سلامت و سعادت آحاد جامعه کمک شایانی می‌کند.

ربیعی مدرس این کارگاه نیزضمن بیان احادیثی در خصوص سیره امام (ع) در باب روانشناسی خانواده به ارائه مطالب پرداخت.

وی با اشاره به راهکارهای حفظ سلامت روان به وسیله پیشگیری از ابتلاء به بیماری روانی، کنترل عوامل موثر در بروز بیماری‌های روانی و ایجاد محیط سالم برای برقراری روابط صحیح انسانی افزود، بهداشت روانی علمی است برای بهزیستی، رفاه و سازش منطقی با پیش آمدهای روزانه زندگی و مخاطراتی که سلامت روانی افراد را تهدید می کند.

در این کارگاه آموزشی کلیه همکاران اداری اداره کل و مراکز آموزشی استان حضور داشتند و مرحله تکميلي اين کارگاه نيز با هماهنگي صورت گرفته برگزار مي‌گردد و به شرکت‌کنند گان در کارگاه نيز گواهينامه شرکت در دوره اعطاء مي‌گردد.



 برگزاری اختتامیه بازدیدهای همگانی همراه با بازدید دانش آموزان دبستان دخترانه صفرپور شهرکرد از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد

به گزارش جهانبین نیوز، برنامه اختتامیه بازدیدهای همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که همزمان با سراسر کشور از ۱۶ لغایت ۲۱ آبان‌ماه در سراسر کشور اجرا شده بود، در واپسین روزهای خود با بازدید دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دبستان دخترانه صفرپور شهرکرد از کارگاه‌های مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران شهرکرد برگزار گردید.

بهزاد وهابی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: با توجه به فرارسیدن هفته بازدید همگانی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرکرد، پذیرای بازدیدکنندگان مختلفی از جمله دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مدارس شهرستان شهرکرد بود که این دانش‌آموزان با حضور در تمامی کارگاه‌های مرکز، از نزدیک با اجرای آموزش‌های مهارتی آشنایی پیدا کردند.

وی بیان داشت: این دو مرکز هم‌سو با دیگر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان يكي از مجریان نظام آموزش مهارت و فناوري در راستاي تحقق اهداف مقدس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه‌اي را اجرا نمودند.

وهابی با بیان اینکه برنامه بازديد همگاني براي عموم مردم آزاد بوده افزود: برنامه‌ريزي خاصي براي حضور مخاطبان ويژه سازمان شامل كارجويان، دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي، دانش‌آموزان، مراكز توليدي و صنعتي، اصناف و اتحادیه‌های صنفی صورت گرفت که این امر به نحو احسن برگزار شد.

این مسئول تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند در ایام دیگر سال نیز جهت بازدید از این مراکز مراجعه نمایند.

در ادامه صالح ریاحی مربی صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرکرد، در خصوص برگزاری دوره‌های مختلف هنری مرکز و همچنین مسابقات ملی مهارت که ویژه کارآموزان در رشته‌های مختلف برگزار می‌گردد، توضیحاتی ارائه داد.

وی مطالبی پیرامون تنوع رشته‌های مرکز، نحوه اجرای دوره‌ها و استفاده از تجهیزات کارگاه‌ها ارائه نموده و از دانش‌آموزان دعوت کرد با مهارت‌آموزی توانایی‌های خود را افزایش دهند.



 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۱:۴۸

27 Dec 2019