۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۳۵۲۳
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

اگر ولايت نباشد مسايل ديني برپا نمي شود

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ گفت: اگر ولايت نباشد مسايل ديني برپا نمي شود و با حاکميت امام يا ولايت فقيه عمل به احکام دين ميشود.
اگر ولايت نباشد مسايل ديني برپا نمي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حضرت حجت الاسلام دکتر رضا نظرپور، خطيب موقت شهرستان کوهرنگ  در خطبه هاي اين هفته شهرستان کوهرنگ ضمن تسليت بمناسبت ايام فاطميه و شهادت بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ولايت مداري حضرت زهرا (س) و الگوگيري از آن حضرت را خواستار شد.


يکي از ارکان اعتقادي شيعه اعتقاد به ولايت است
حجت الاسلام نظرپور افزود: يکي از ارکان اعتقادي شيعه اعتقاد به ولايت است، ولايت يکي از ارکان اصلي دين اسلام شمرده شده و بر پنج اصل بنا شده ( نماز ،روزه ،زکات ،حج ،ولايت ) که ولايت نسبت به مابقي افضليت دارد.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: اگر ولايت نباشد مسايل ديني برپا نمي شود و با حاکميت امام يا ولايت فقيه عمل به احکام دين ميشود و به خاطر همين است که حضرت زهرا (س) دخت پيامبر اکرم (ص) و همسر ولايت جان خود و فرزند شش ماهه اش را در راه ولايت فدا کرد تا ولايت زنده بماند.

خطيب موقت شهرستان کوهرنگ افزود: با توجه به روايتي از امام زمان ( عج ) نقل شده است که الگوي من حضرت زهرا (س) است ما پيروان انحضرت هم در شرايط فعلي بايستي از ولايت فقيه به صورت عملي حمايت کنيم و دفاع کنيم و اين عمل نبايستي با زبان و گفتار باشد ،متاسفانه افراد زيادي امروزه بخاطر منافع سياسي خود شعار تبعيت از ولايت را سر ميدهند ولي در عمل متغاير است.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۴۵

20 Jan 2020