۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۲۵۳۳

کوچه هاي دردمند اردل نیازمند درماني اساسي

شهروندان اردلي نگاه خير مسئولين شهري را در ساماندهي آسفالت کوچه ها مي خواهند.
کوچه هاي دردمند اردل نیازمند درماني اساسي
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، از آنجايي که يکي از شاخصه هايي که شهر را از ساير روستا متمايز مي سازد رسيدگي و آسفالت و يکدست کردن معابر و خيابا ن ها و کوچه ها مي باشد لازم است که مجموعه شهرداري و شوراي شهر اردل اقدامات جدي تري در اين خصوص انجام دهند.

در پي تماس چند شهروند اردلي مبني بر وضعيت نامناسب کوچه ها با پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، اظهار نارضايتي اهالي محل بررسی هایی انجام شد.


کوچه هايي در اردل است که وضعيت نامناسب آن باعث ايجاد نارضايتي براي اهالي محل شده است به طوري که با توجه به آنکه شهرداري هيچ اقدامي براي بهسازي آن نمي کند خواستار رسانه اي شدن اين مشکل شدند.

در اغلب معابر شهر از خيابان اصلي گرفته تا ورودي شهرک ها و کوچه هاي شهر که نگاه مي کني آسفالت هاي چهل تکه و وصله شده اي را مي بيني و وقتي در حال رانندگي هستي به اين توجه مي کني که در چاله نيفتي.

وجود اين چاله چوله ها در تابستان و زمستان مشکلات خاص خود را دارد ، معابري که به تازگي روکش شده پر از ناهمواري و پستي وبلندي شده و اين به دليل غير استاندار بودن کار است.

اين چاله ها و قسمت هاي خاکي و پارگي هاي آسفالت باعث شده تا خودروها در رفت و آمد خود در شهر دچار مشکل شوند و گاها با عبور از اين معابر صدمات و آسيب هاي جدي به خودرو هاي شهروندان وارد شود که نارضايتي آن ها به ويژه خودرو داران را از اين وضعيت به همراه داشته است.

از طرفي ترميم غيراصولي و غيراستاندارد حفاري شرکت گاز، مخابرات، آب و فاضلاب که ظاهرا هرگز پاياني هم براي اينجور عمليات ها تعريف نشده است، خود مشکل مضاعفي ديگر است.

اميدواريم تا راننده اي بدليل اختلاف سطح و چاله چوله شهر خلاف جهت تغيير مسير نداده و با عابران پياده رو و ساير خودروها تصادف نکرده و خانواده اي داغدار و سياه پوش نشده است اعضاي محترم شوراي شهر وشهردار اردل با آسفالتي با کيفت برتر و بهتر هرچه سريعتر به فکر لکه گيري و آسفالت خيابان ها و معابر شهري باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۸:۳۸

26 Dec 2019