۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۷۵۹۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان کشور است/ مردم با حضور در انتخابات از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این مشارکت مردم است که مانع از نفوذ دشمن در کشور می‌شود و همین حضور همیشگی مردم است که باعث برقرار امنیت در کشور شده.
حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان کشور است/ مردم با حضور در انتخابات از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: بعد از 37 سال که از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد دشمن درصدد است که پی ببرد انقلاب اسلامی ایران چگونه توانسته این سال‌ها پابرجا بماند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بابصیرت خواهد بود تاکید کرد: همین حضور مردم است که باعث سرکوبی دشمن می‌شود و دشمن را به انزوا می‌کشاند.

محمدسلیمانی اضافه کرد: مردم بزرگوار ایران در انتخابات‌های گذشته حضوری بابصیرت داشتند و در این انتخابات هم با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حضور چشم‌گیر مردم در انتخابات امروز امید نظام است و این حضور مردم است که مانند تیری چشم دشمنان کشور را کور می‌کند.

محمدسلیمانی ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه که ساعات آغازین انتخابات است شاهد حضور حداکثری مردم هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مشارکت مردم است که مانع از نفوذ دشمن در کشور می‌شود و همین حضور همیشگی مردم است که باعث برقرار امنیت در کشور شده.

محمدسلیمانی یادآور شد: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت همه ترفندهای دشمن را می‌شناسند و به همین دلیل اجازه نمی‌دهند دشمن بر کشور تسلط یابد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۱۷

27 Dec 2019