۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۹۵۷۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

شناسایی بیش از 5 هزار واحد صنفی قانون‌مدار در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طرح بازرسي و تشديد نظارت ماه مبارك رمضان، 5 هزار و ۶۵۶ واحد صنفي قانون‌مدار در استان شناسايي شد.
شناسایی بیش از 5 هزار واحد صنفی قانون‌مدار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ به نقل از  بام ايران خبر، سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: باتوجه به ثبات و آرامش موجود در بازار و شناسايي واحدهاي صنفي متخلف، بيشتر واحدهاي صنفي در استان قانون‌مدار هستند.

وي افزود: در طرح نظارت و تشديد بازرسي در ماه مبارك رمضان 5 هزار و ۸۹۳ مورد بازرسي از واحدهاي صنفي چهارمحال و بختياري انجام و ۲۳۷ پرونده تخلف به ارزش ۴۸۰ ميليون ريال تشكيل شد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: تمامي پرونده‌هاي تخلف تشكيل شده رسيدگي و مختومه شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين مدت ۲۱۸ مورد گزارش مردمي قابل پيگيري به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه شده كه ۴۸ مورد آن متخلف بوده‌اند.

وي اضافه كرد: در ماه گذشته از بين ۴۳ قلم كالاي اصلي مردم كه پايش شد، هفت قلم كالا از جمله شكر، قند كله، گوشت و ذرت افزايش قيمت و پنج قلم كالا از جمله گوجه فرنگي، فولاد، لاستيك خودرو، نهاده‌هاي دامي، مركبات و تيرآهن كاهش قيمت داشته است.

سليماني دشتكي عنوان داشت: ۳۱ قلم كالا نيز بدون تغيير قيمت با ثبات باقي مانده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۴۵

26 Dec 2019