۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۵۴۳۳

۱۶۰کتابخانه باز و بسته در مساجد چهارمحال و بختیاری فعال است

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: هم اکنون 160 کتابخانه باز و بسته در کانون‌های مساجد این استان فعال است.
۱۶۰کتابخانه باز و بسته در مساجد چهارمحال و بختیاری فعال است
حجت‌السلام مراد یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به برنامه‌های طرح اوقات فراغت این نهاد، اظهار کرد: ۱۶۰ پایگاه در 9 شهرستان طرح اوقات فراغت را در استان برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: در مرکز استان هم همایش طرح اوقات فراغت آسمانی ها برگزار می شود که اعضای کانون ساجد سراسر استان حضور دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه ۳۶۴ کانون فرهنگی وهنری در مساجد استان وجود دارد، گفت: ۶۰درصد کانون های فرهنگی وهنری در روستاها و۴۰درصد در شهرستان ها وجود دارد.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: یک دوره جلسات توجیهی بعد از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس تحت عنوان اندیشه های آسمانی برگزار می شود که تعداد زیادی از اعضای کانون های مساجد استان برای شرکت در این دوره اعزام خواهند شد.

وی با اشاره وجود ۱۶۰کتابخانه باز وبسته درمساجد استان افزود: طرح اوقات فراغت در سطح استان با محوریت برنامه های اعتقادی، قرآن واحکام نماز، بخش رایانه و هنری برگزار خواهد شد.

به گفته وی،همزمان با ماه مبارک رمضان نیز نشست های محفل انس با قران با حضور شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۴ کانون در استان فعالیت می کند گفت: براساس اینکه تعداد کانون های مساجد استان زیاد است امکان برگزاری همایش به صورت انفرادی وجود ندارد لذا برای دو الی سه کانون و به طور گروهی برگزار می شود.

وی با اشاره وجود ۱۶۰کتابخانه باز و بسته در استان افزود: کانون های نور از دیگر برنامه های طرح اوقات قراغت است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۲۴

30 Dec 2019