۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۳۴۳۳

پروژه هاي عمراني لردگان در بلاتکليفي قرار دارند

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي پروژه هاي عمراني نيمه تمام حوزه انتخابي خود گفت: پروژه هاي عمراني لردگان در بلاتکليفي قرار دارند.
پروژه هاي عمراني لردگان در بلاتکليفي قرار دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، محمد خالدي در نشست علني نوبت سوم مجلس شوراي اسلامي در تذکر شفاهي اظهار کرد: در شرايط کنوني تعدادي از روستاهاي منطقه لردگان با تانکر آبرساني مي شوند که بايد براي آن چاره اي انديشيده شود، از طرف ديگر جاده لردگان-بروجن جزء جاده هاي حياتي کشور است که متاسفانه به علت ترافيک بالای تردد و 30 هزار خودرو، باند دوم آن هنوز در حال احداث بوده و پيمانکار اين پروژه هنوز موفق به اخذ طلب خود نشده است، حال وزارت راه بايد نسبت به حل اين مسئله و پرداخت طلب 40 ميليارد توماني پيمانکار اقدام کند.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: شهرستان لردگان تنها يک بيمارستان دارد که آن هم سال هاست که در حال احداث است، اما متاسفانه تاکنون پيشرفت خاصي در اين پروژه ديده نشده است.

وي تصريح کرد: در شرايط کنوني موضوعات مربوط به زيرساخت شهرستان لردگان داراي مشکلات اساسي است به طوري که کارخانه سيمان اين شهر در حال احداث بوده اما متاسفانه اين پروژه پيشرفت خاصي نداشته است، از اين رو وزارتخانه بايد نسبت به تسريع اين پروژه اقدام کند.
 

انتهاي پيام1026ج /630 ل

مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۶:۱۸

31 Jan 2020