۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۲۴۴۳
در گفتگو با بام ایران خبر:

۹دی انقلاب بصیرت ملت ایران بود /رسانه ها با تحلیل مسائل، فتنه های شوم را مهار کردند

رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران چهار محال و بختیاری گفت: قدرت رسانه ها به اندازه ای است که با آگاه سازی, اطلاع رسانی و تحلیل کردن مسائل می توانند فتنه های شوم دشمن های داخلی و خارجی را به خوبی مهار کنند.
۹دی انقلاب بصیرت ملت ایران بود /رسانه ها با تحلیل مسائل، فتنه های شوم را مهار کردند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ طهمورث فتاحی رئیس خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ علل خلق حماسه ۹ دی را به طور کلی چند متغییر عمده عنوان کرد و گفت: حاکمیت گفتمان دینی، باورهای دینی و ارزش های اسلامی مردم ، طبعیت و اطاعت از فرامین رهبری ، التزام عملی در اصل پیروی از ولایت فقیه و بینش سیاسی و همچنین درک واقعی مفهوم عاشورا و پیام های نهضت عظیم حسینی باعث شد که ملت بزرگ ایران خیلی جلوتر از خواص جامعه واکنش سریع نسبت به تهدیدات انقلاب داشته باشند.

وی اظهار کرد: واکنش سریع مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نسبت به تهدیدات انقلابی به صورت کامل و مردمی در غالب همه اقشار ، سلیقه ها و مهم تر از همه حضور نسل سوم و جوان های انقلابی باعث ناکام ماندن فتنه ها شد.

فتاحی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی آثار و پیامد های فروان و ماندگاری را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت تصریح کرد: مهم ترین پیامد حماسه ۹ دی ظرفیت های درونی و واقعی انقلاب در مواجهه با تهدیدات دشمن بود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها درجریان فتنه ۸۸ اذعان داشت: رسانه ها در تاریخ ایران و حوادث نقش حیاتی داشتند و تمام تاریخ معاصر ایران اهداف بزرگی مانند دفاع از منافع ملی و حمایت از بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دنبال میکنند.

رئیس خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری گفت: رسانه ها می توانند با تاثیر گذاری که برجامعه دارند در مقابل با فتنه های شوم و پیشگیری از فتنه های آینده نقش موثری را داشته باشند.

فتاحی خاطر نشان کرد: رسانه ها با اطلاع رسانی، بصیرت افزایی و تحلیل کردن مسائل میتوانند از فتنه های آینده ، برجسته سازی خطوط قرمز انقلاب و توطئه های شوم دشمنان جلوگیری کرده و آن را مهار کنند.

انتهای پیام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۸:۰۷

7 Feb 2020