۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۴۵۳

حضور کودکان و نوجوانان چهارمحالی در مسابقات رباتیک

همزمان با به پایان رسیدن ترم دوم کارگاه‌های تابستانه رباتیک اعضای مراکز شهرستان شهرکرد و سامان ربات‌های دست‌ساز خود را در مسابقات رباتیک و هوا فضا برای خانواده‌ها و اعضای دیگر مراکز در سالن گالری اداره کل کانون به نمایش گذاشتند.
حضور کودکان و نوجوانان چهارمحالی در مسابقات رباتیک
گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با به پایان رسیدن ترم دوم کارگاه‌های تابستانه رباتیک اعضای مراکز شهرستان شهرکرد و سامان ربات‌های دست‌ساز خود را در مسابقات رباتیک و هوا فضا برای خانواده‌ها و اعضای دیگر مراکز در سالن گالری اداره کل کانون به نمایش گذاشتند.

پرورش خلاقیت، پرورش مهارت‌های فکری و عملی، آموزش مفاهیم علمی و استفاده‌ی آن در صنایع، شكوفايي استعدادها، تلفيق كار عملي و نظري، آشنايي با روند كارهاي صنعتي، تلاش در جهت ثبت اختراع، ايجاد شور و انگيزه، ايجاد رقابت سازنده در جهت پيشرفت فردي و گروهي، كسب تجربه، جرات و جسارت بخشيدن و اراده قوي در بين اعضا را ازجمله اهداف برگزاری کارگاه‌های رباتیک در کانون است.

 
آموزش‌های رباتیک در طول سال به صورت دوره‌ای توسط متخصصان این زمینه برای کودکان و نوجوانان مراکز کانون در استان برگزار می شود که اعضای مراکز می‌توانند از این کارگاه‌ها بهره‌مند شده و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند و بتوانند در مسابقات ملی و بین‌المللی بدرخشند.


در این دور از مسابقات از میان ۶۰ نفر شرکت‌کننده ۱۳ نفر از کودکان و نوجوانان به عنوان منتخب معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۲:۵۵

27 Dec 2019