۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۲۳۴۴۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

روز قدس بهترین فرصت برای تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اهداف آمریکا با سردمداری آل سعود باید روشنگری شود تا به این وسیله هم توطئه‌های آن‌ها خنثی گردد و هم چهره واقعی این شیاطین برای مردم ایران و جهان نمایان گردد.
روز قدس بهترین فرصت برای تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان علی گرجی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز روز جهانی قدس سرنوشت‌سازترین روز در بحث نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: روز جمعه ۱۹ تیرماه راهپیمایی در شهرکرد از چهار راه بازار شروع شده و به سمت چهارراه ولی‌عصر، چهارراه بوعلی، بلوار آیت‌الله طالقانی و سپس مصلی خواهد بود.

گرجی مبتکر نامگذاری این روز را امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: آنچه در ستاد انتفاضه و روز قدس دنبال می‌شود برجسته‎‌سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه جبهه مقاومت ضدصهیونیست و ایستادگی فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب با تاکید بر پیروزی‌ در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۹ روزه است.

وی با اشاره به اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس بیان کرد: ستاد به دنبال تبیین ابعاد و زوایای رویکرد و دیدگاه‌های امام و مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد و کلید اساسی حل مسئله قدس و فلسطین است.

گرجی تبیین سیاست‌های نظام سلطه رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در تجهیز و حمایت از داعش، تروریست‌های اجاره‌ای سلفی و تکویری در سوریه و عراق را از دیگر اهداف ستاد برشمرد و ادامه داد: هدف دیگر ستاد انعکاس روحیه سلطه‌ستیزی و پشتیبانی ملت ایران و دیگر ملل اسلامی از انتفاضه و مقاومت فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد: تاکید بر اهمیت تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی و مقابله با تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین ملل و مذاهب اسلامی یکی دیگر از اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تبیین نقش و جایگاه روز قدس در زنده نگهداشتن عزم و اراده و حمایت مسلمین از آرمان روز قدس و اعتراض جهان اسلام علیه اسرائیل و نیز تداوم مقاومت و مبارزه ملت فلسطین در داخل کشورشان است تاکید کرد: از دیگر اهداف ستاد تاکید بر ضرورت دشمن‌شناسی و روشنگری نسبت به توطئه‌ها و مقاصد نظام سلطه و قدرت‌های زورگو در منطقه است.

گرجی نمایش دستاوردهای ۶۶ ساله مقاومت و انتفاضه، تشریح پیامدهای اعتماد به غرب و سردمداران سلطه و استکبار در انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه و تلاش دشمنان اسلام و وحدت مسلمین در جلوگیری از انحراف حرکت بیداری اسلامی و بسترسازی حضور گسترده اقشار و آحاد ملت ایران و تشویق جهانیان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان را از دیگر اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس عنوان و ادامه داد: نکته مهمی که امسال باید بشدت به آن توجه گردد این است که افکار را برای خنثی‌سازی توطئه آمریکا و آل سعود برای براندازی ملت فلسطین، آماده سازیم.

وی بسترسازی و روشنگری برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بر علیه یمن، فلسطین و سوریه را بسیار مهم دانست و افزود: اهداف آمریکا با سردمداری آل سعود باید روشنگری شود تا به این وسیله هم توطئه‌های آن‌ها خنثی گردد و هم چهره واقعی این شیاطین برای مردم ایران و جهان نمایان گردد.

گرجی از سخنورهای خواست دستاوردها و برکات روز جهانی قدس را اعلام نمایند و در لیالی قدر جایگاه معنوی مسجدالاقصی را برای دولت‌ها، مردم، خانواده‌ها و افراد بیان و پیامدها و بازتاب‌های روز بزرگ قدس در دنیا را برای مردم تشریح نمایند.



انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۳۷

1 Jan 2020