۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۳۵۷۸۳
مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

نگاهی خلاقانه به دورریختنی‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از ساخت کاردستی های خلاقانه با دور ریختنی های صنعتی در مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد.
نگاهی خلاقانه به دورریختنی‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از ساخت کاردستی‌های خلاقانه با دورریختنی‌های صنعتی در مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد.

وی با تاکید بر آموزش مهارت‌های تفکر خلاق در میان کودکان و نوجوانان افزود: کانون در کار با اعضا پرورش دقت مخاطبان خود را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است که با استفاده از آن توانسته توجه این قشر را به پاکسازی و حفاظت از محیط پیرامون خود جلب کند.

رحیمی افزود: کارگاه‌های کاردستی‌های خلاقانه با استفاده از دورریختنی‌ها نمونه‌ای از آموزش‌های کانون پیرامون حمایت از محیط زیست پاک است که در آن کودکان و نوجوانان با دورریختنی‌های صنعتی مثل بطری‌های پلاستیکی، انواع شیشه‌ها و سرامیک‌های شکسته، انواع درب‌های فلزی، لامپ‌های سوخته و... به ساخت تابلوها و اشیای تزئینی زیبا می‌پردازند و از این اشیاء به‌عنوان تزئینات زیبا در دکراسیون خانه و محیط اطراف استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری پرورش دید زیباشناسی، پرورش تفکر خلاق، حساسیت‌سازی جهت حفظ محیط زیست و... را از اهداف اجرای این طرح در مراکز کانون عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری این استان برنامه‌های پایداری در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۹:۳۲

4 Jan 2020