۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۷۷۶۳
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامي وام دار هيچ حزب و جناحي نيست/حناي فتنه گران 88 در روز 9 دي رنگ باخت

يک کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين که خروش پر شور مردم در روز 9 دي باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که حناي‌شان ديگر حتي نزد حاميان‌شان رنگي ندارد، گفت: حماسه 9 دي ثابت کرد که اين انقلاب براي دوام و بقاي خود وام دار هيچ حزب و جناح و يا افراد خاصي نيست.
انقلاب اسلامي وام دار هيچ حزب و جناحي نيست/حناي فتنه گران 88 در روز 9 دي رنگ باخت
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمد علي عدناني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: امروز اگر چه هشت سال از فتنه ۸۸ گذشته اما "۹ دي" به عنوان نماد روزي که همه مردم در حمايت از قانون اساسي، مقدسات، منافع ملي و امنيت ملي و وحدت ملي ايستادند در تاريخ ماندگار شد.

عدناني اضافه کرد: بزرگداشت يوم الله ۹ دي باعث مي شود تا هيچ شخص و جرياني ديگر به فکر شورش در برابر آراي مردم و قانون اساسي نباشد.

وي گفت: ۹ دي روزي است که شورش عظيم فتنه گران عليه جمهوريت و اسلاميت نظام شکست خورد و شکست فتنه ۸۸ همانند تشکيل جمهوري اسلامي و در همان راستا امري فرخنده و مبارک است که اگر بزرگ داشته نشود چه بسا زحماتي که براي انقلاب کشيده شده است آثار و برکات آن را به راحتي فراموش کنيم و به حفظ آن اهتمام لازم را نداشته باشيم.

عدناني ضمن بيان اين که در روز ۹ دي حاميان يک نامزد به خيابان نيامدند، گفت: در روز ۹ دي مردم با ذائقه‌هاي متفاوت فکري و سياسي با آمدن به خيابان ها پاييندي همگان به قانون را مطالبه کردند.

انقلاب اسلامي وام دار هيچ حزب و جناحي نيست

وي با بيان اين که ۹ دي يک مناسبت حزبي نيست بلکه حقيقتا يک يوم الله است، گفت: ۹ دي ثابت کرد که اين انقلاب براي دوام و بقاي خود وام دار هيچ حزب و جناح و يا افراد خاصي نيست.

اين کارشناس مسائل سياسي افزود: حماسه ۹ دي ثابت کرد که اين انقلاب متعلق به مردم است و هرکسي در مقابل اين انقلاب بايستد چه دوست چه دشمن با مشت محکم ملت ايران مواجه خواهد شد.

عدناني ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ مردم به خوبي دريافتند که فتنه گران پاي خود را از حريم يک نامزد انتخاباتي فراتر گذاشته‌اند و گام در مرحله براندازي و عقده‌گشايي در برابر جمهوري اسلامي برداشته‌اند و در اين مسير از هتک حرمت به قانون اساسي، جايگاه ولي فقيه، عاشوراي حسيني و خدشه به منافع ملي، امنيت ملي و وحدت ملي ابا ندارند.

تحميل تحريم ها عليه ايران براي حمايت از فتنه گران ۸۸

وي با بيان اين که در سال ۸۸ مردم چنگ و دندان و نيشخند دشمنان ايران اسلامي از فتنه و تلاش‌ براي حمايت از فتنه‌گران با تحميل تحريم‌ها و فشارهاي بي‌سابقه و بي‌تفاوتي و بي‌خيالي فتنه‌گران و اصرارشان به طي مسير خائنانه فتنه را مي ديدند، گفت: مردم ديگر نمي‌توانستند بپذيرند اين اقدام در جهت احقاق حق، خدمت به مردم يا حتي خدمت به کساني باشد که به آنها رأي داده‌اند.

حناي فتنه گران در روز ۹ دي رنگ باخت

عدناني همچنين گفت: در روز ۹ دي مردم از ذائقه‌هاي سياسي خود گذشتند و حول محور منافع ملي و قانون اساسي و ولايت فقيه و بيرق امام حسين(ع) جمع شدند و اين خروش پر شور باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که حناي‌شان ديگر حتي نزد حاميان‌شان رنگي ندارد و ساکتان فتنه نيز بفهمند که ديگر مهي براي پرسه در آن وجود ندارد.

عدناني افزود: حماسه ۹ دي نه تنها براي فتنه‌گراني که با بي‌ظرفيتي در برابر رأي مردم شورش کردند پيامي قاطع داشت بلکه هشداري هم بود براي همه کساني که در آينده بخواهند در برابر رأي مردم بايستند و از بدعت خطرناک سران فتنه تبعيت کنند.

تلاش برخي ازجريان ها براي پوشاندن قباحت فتنه

اين فعال سياسي با اشاره به اين که در کشور جريانات بي‌ظرفيتي داريم که همواره به غير از راه قانوني و صحيح دوست دارند از گزينه‌هاي غيرقانوني و فتنه‌گرانه عليه حاکميت و آراي مردم در آنجا که به نفعشان نباشد استفاده کنند، تصريح کرد: بديهي است اين جريانات مي‌کوشند قباحت فتنه را بپوشانند و خيانت فتنه‌گران را يا در حد همان رقابت قبل از انتخابات توجيه کنند!

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۴:۰۵

17 Jan 2020