۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۷۷۷۳
در چهارمحال و بختیاری؛

اعتبارات شناسایی ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی از بنیه ضعیف بوده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شناسایی ظرفیت‌های سازمان و امکان‌سنجی آن از بنیه ضعیف بوده است.
اعتبارات شناسایی ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی از بنیه ضعیف بوده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فضایل پیامبر اعظم (ص) و اوصاف آن حضرت در قرآن بسیار آورده شده است و این به عهده ما است که در ایام فاطمیه با همه توان برای اشاعه فرهنگ فاطمی فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی، موسسات و مراکز قرآنی می‌تواند موثر باشد تصریح کرد: مراجع عظام تقلید و بزرگان دین در ایام فاطمیه اول سه روز و در فاطمیه دوم پنج روز اقامه عزا می‌کنند و از همین‌رو ما وظیفه داریم براساس این سنت و با استفاده از ظرفیت ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، ایام عزای فاطمی را ترویج دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طولانی کردن ایام فاطمیه را باعث ایجاد برخی آسیب‌ها در جامعه عنوان و اضافه کرد:   لازم و ضروری است که همه هیئات مذهبی با الگوگیری از سیره مقام معظم رهبری و بزرگان دین در برگزاری این مراسم، به عزای فاطمیه بپردازند.

وی بیان داشت: مراسم ایام فاطمیه باید بیشتر معرفت‌افزا باشد و در آن سبک زندگی فاطمی ترویج شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های سازمان و امکان‌سنجی آن دو موضوع مهمی هستند که باید در دستور کار قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیش از این است یادآور شد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شناسایی ظرفیت‌های سازمان و امکان‌سنجی آن از بنیه ضعیف بوده و این موضوع را باید از طریق نماینده‌ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در انتها گفت: روحانیت همیشه و بدون عده و وعیده  کار را پیش برده است چون باید در حد توان کاری را که می‌توانید انجام دهید و سزاوار نیست کوتاه بیایید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۲:۲۹

6 Jan 2020