۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۳۷۸۵۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

پرداخت هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال‌زايي در چهارمحال و بختياري

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي در استان پرداخت شده است.
پرداخت هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال‌زايي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامک سليماني دشتکي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: از اين مبلغ ۶۷۰ ميليارد ريال به صورت مستقيم و ۳۳۰ ميليارد ريال از محل اقتصاد مقاومتي پرداخت شد.

وي افزود: هم اينک رتبه چهارمحال و بختياري در پرداخت تسهيلات سرمايه در ثابت و سرمايه در گردش ويژه اقتصاد مقاومتي و سرمايه‌گذاري مطلوب نيست و استان از ميانگين کشوري بسيار پائين تر است.

سليماني دشتکي تصريح کرد: با گذشت ۱۰ ماه از سال اما هنوز نتوانسته‌ايم سهميه چهارمحال و بختياري از محل تسهيلات اشتغالزا را به خوبي جذب کنيم.

وي بيان داشت: به‌منظور ايجاد اشتغال در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري ۳۹ طرح تصويب شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: براي اجراي اين طرح ها با اشتغال‌زايي ۱۸۹ نفر ۱۰ ميليارد و ۷۷۰ ميليون ريال تسهيلات پرداخت مي شود.

وي عنوان داشت: از اين تعداد ۲۲ طرح در حوزه جهاد کشاورزي، پنج طرح در بخش صنعت معدن و تجارت، ۱۲ طرح در حوزه ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري است.

سليماني دشتکي اظهار کرد: بانک هاي عامل روند اجرايي پرداخت تسهيلات به متقاضيان واجد شرايط با هدف افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي را تسريع کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۰۸

25 Jan 2020