۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۳۲۵۳
سردار علي محمد اکبري/

مراقب باشيم جوانان با غرق شدن در فضاي مجازي از مساجد دور نشوند

فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: انقلاب اسلامي از مساجد شروع شد، مراقب باشيم جوانان با غرق شدن در فضاي مجازي از مساجد دور نشوند.
مراقب باشيم جوانان با غرق شدن در فضاي مجازي از مساجد دور نشوند
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از سلام لردگان؛ سردار علي محمد اکبري، فرمانده سپاه قمربني هاشم چهارمحال و بختياري در جمع خانواده ها، نيروهاي سپاه و بازنشستگاه سپاه ناحيه لردگان گفت: انقلاب اسلامي از مساجد شروع شد و تداوم آن نيز از مساجد است و مسجد يک پايگاه و سنگر سياسي و ديني در مقابل تهاجم بيگانگان است.

وي افزود: معنويت، بصيرت، مبارزه با کفر و ظالم، مبارزه با ناهنجاري ها همه و همه در مسجد تداوم گرفت که دشمن از اين سنگر مي ترسد و اين مساجد سنگر هاي انقلاب و اسلام اند.

سردار اکبری گفت: مساجد مي‌تواند مکاني براي برنامه‌هاي معنوي همه اقشار جامعه به ويژه جوانان باشد و ما بايد گسترش آن‌ها را در الويت قرار دهيم.

وی تصریح کرد: سپاه جداي از مردم نيست  و يکي از افتخارات نظام و مردم اين است که پاسداران با لباس فرم در مجامع اجتماعي حضور پيدا کنند.

فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به نفوذ دشمن از طريق فضاي مجازي افزود: امروزه شاهد هستيم که جوانان ما در فضاي مجازي فعاليت هاي بسيار زيادي دارند و غرق در اين فضا شدند.

سردار اکبري افزود: جوانان بايد بيشتر وقت خود را بجايي اينکه در مساجد و ارتباط با روحانيون داشته باشند، صرف فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي مي کنند و اين همان اهداف و نفوذ دشمن است که مي خواهند جوانان ما را از مساجد و از ارزش هاي اسلامي دور کنند و به ارزش ها و اهداف خود برسند .

وی درپايان خاطرنشان کرد: مراقب باشيم جوانان با غرق شدن در فضاي مجازي از اين محيط معنوي دور نشوند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۳۷

27 Dec 2019