۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۸۲۰۳
امام جمعه لردگان:

مسئولان، رسيدگي به مشکلات مردم را در اولويت قرار دهند

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: مسئولان بايد با برنامه ريزي و تلاش، رسيدگي به مشکلات معيشتي مردم و رفع معضل بي آبي در شهرستان را در اولويت کاري خود قرار دهند.
مسئولان، رسيدگي به مشکلات مردم را در اولويت قرار دهند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان،  حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد با سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و پرهيز از گناه و معصيت گفت: حضرت علي (ع) فرمودند: بترسيد و تقوا پيشه کنيد چون مسئوليت شما نسبت به بندگان خدا، مسئوليت سنگيني است .

امام جمعه لردگان با اشاره به اوضاع اقتصادي کشور و از بين بردن بيش از 300 هزار ماهي در منطقه فلارد لردگان از دستگاه هاي نظارتي و امنيتي خواست تا با پيگيري با کساني که عامل از بين رفتن اقتصاد مقاومتي و باعث از بين رفتن ماهيان منطقه فلارد شد به جد برخورد شود .

تاج زاد در ادامه با اشاره به بخورد بد و اهانت به مردم در بیمارستان لردگان، گفت: گاهی از برخورد زشت برخی از مسئولين و دستگاه ها با ارباب رجوع  و مردم شنیده می شود، چرا کسي نظارت و برخورد نمي کند باید با متخلفين برخورد بکنند .

وي در بخش ديگر سخنان خود گفت: بيش از 13 هزار نفر از جمعيت بخش سردشت و ديگر روستاهاي اين شهرستان با کمبود آب مواجعه هستند لازم است مسئولين استاني به گرفتاري ها و مشکلات مردم رسيدگي کنند .

امام جمعه لردگان، پنج شنبه 12 بهمن، بازگشت حضرت امام (ره) به ميهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي را تبريگ گفت و افزود: دراين ايام امام بزرگوار، با آن استقبال عظيم و عجيب مردم به کشور بازگشتند که نشانه اين است که جايگاه امام جايگاه خاص بود .

وي افزود: بعضي از شخصيت ها به خاطر پول مورد احترام قرار مي گيرند بعضي به خاطر منصب و موقعيت، اما، بعضي شخصيت ها مثل امام (ره)،به خاطر ويژگي هاي شخصيتيمورد احترام مردم قرار مي گيرند، امام سياست را با معنويت، سانت را با اخلاق و با عرفان ممزوج کرد؛ امام (ره) کسي بود که شرق و غرب متحير آن بودند .

وي گفت: جوانان بدانند انقلاب ما داراي ويژگي ها و دست آورد هاي است؛ از ابتدای انقلاب اسلامی تاامروز کشور ايران  تهديد کردند چه در جنگ تحميلي و چه در تحريم هاي اقتصادي، فتنه ها، و توطئه ها داخلي و خارجي که اولين وِيژگي انقلاب ما اين بود که با اين همه مشکلات پيروز و سربلند بيرون آمديم.

تاج زاد با بیان اینکه فرق انقلاب ما با بقيه ي انقلاب هاي دنيا، اعتماد بين مردم و نظام است، افزود: در هر صحنه اي که پيش آمد مرد با نظام با هم بودند و هستند .

وي گفت: مردم ما هنوز سرپيمانی که با امام (ره) و بعد با رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي بستند، هستند و هيچ گاه پيمان شکنی نمی کنند.

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سومين ويژگي هاي انقلاب گفت: در اوج تحريم ها در عرصه هاي دانش هاي بنيادين و فناوري هاي جديد دانشمندان  پيشرفت خوبی داشتیم که باعث تعجب سایر ملل شده است.

وي گفت: امروزه همه ي دنيا از نفوذ ايران و از امنيتي که در ايران است سرگردان هستند، کشوري که دور تا دور آن جنگ است اما بالاترين سطح امنيت را ايران دارد . سوال اينجاست که در اين انقلاب با اين همه دست آورد براي ادامه راه چکار بايد کرد؟

وي  با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري گفت: برای انقلابي ماندن و انقلابي زيستن باید ببينيم امام و آرمان هاي ایشان چه بود که تضمين اين راه انقلابي ماندن و انقلابي زيستن است .

تاج زاد در پايان به ايام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره داشت و گفت: حرمت حضرت زهرا(س) در شهرستان نگه داشته شود و از برگزاري جشن ها و عروسي ها در اين ايام خوداري کنيد همه ي مساجد و هيات مذهبي نيز با برگزاري مراسم سوگواري آن حضرت اقدام نمايند .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۲۶

1 Jan 2020